20:19
30 מלודמות ארוטי הטוב ביותר, שם הרבה סקס ואהבה

אהבה מיוחדת של נשים ברחבי העולם הם מלודרמות ארוטיות. בנות מסתכלות על המסך ומשוכנעים כי אהבה אמיתית, תשוקה, יחסים סוערים - כל זה קיים.

התוכן של המאמר

1 Melodramas ארוטי הטוב ביותר

לא כל מנהל לא יכול להסיר את מלודרמה באיכות גבוהה, אבל כדי לבזבז זמן על צפייה בסרטים עם תוכן בלתי מובן בהחלט לא רוצה. לכן, אנו מציעים לך 30 הסרטים הטובים ביותר בז'אנר של Melodramas ארוטי, לאיכות אשר שימושי באופן אישי.

הטוב ביותר ארוטי מלודרמי

קדחת טוליפ (ארה"ב, 2017).

אירועי הסרט מתפתחים בהולנד במאה ה -17. זה הזמן שבו יש סחר ב bulbs של צבעונים - אנשים להרוויח מדינות שלמות. תושבי אמסטרדם מוכנים לכל מקום כדי להשתלט עליהם. יש אווירה של טוליפ אוניברסלי, ב הרקע של אשר הוכיח את התשוקה של האמן המסכן לאשתו הצעירה של הישן סוחר עשיר. ביניהם, הפסיון האמיתי הבזקים - מה זה יכול להוביל לצרות כאלה?

לאחר (ארה"ב, 2019).

הם נפגשו לגמרי בטעות, וזה הפגישה הפכה את חייו של שניהם. היא בת מופתית, סטודנטית חרוצה ילדה פאי אמיתית. הוא חוליגן ומורדים שנולדו במשפחה עשירה. הם לחיות מושלם בעולמות שונים ובנסיבות אחרות אפילו לא נראה אחד את השני. עם זאת, הגורל הורה אחרת, והיכרות קטלנית יחולקו אהבה של אוהבי לפני ואחרי.

פיתוי (ארה"ב, 2001).

לואי - סוחר קובני מסובך שרוצה להתחתן עם ג'וליה. הם פגשו את התכתבות ומעולם לא ראיתי בחיים האמיתיים. בפגישה הראשונה, לואי מאבד את מתנת הדיבור - הנערה מתברר להיות אישה קטלנית מאוד ויפה, אמיתית.

קובאן נופל מאוהב בג'וליה ללא זיכרון ומחליט לתת לה יתרונות מקסימלית. ליד הנערה לואי הפך ממש מאושר. עם זאת, אידיליה נמשכת זמן רב: ברגע שג'וליה נעלמת ללא עקבות, בוהה בחלק ענק של מצב של גבר. בלי לאבד זמן, הוא הולך על החיפושים שלה.

אהבה (צרפת, 2015).

מרפי מתעורר בדירתו, אשתו ישנה בקרבת מקום, ובחדר הסמוך - בן קטן. האיש בודק את המשיבון, אשר משחזר את המסר של אישה: היא מעוניינת, האם המורה יודע משהו על הבת שלה חשמלית. עכשיו התמונה מתגלה בצד השני: אישה לא אהובה, פרפר לנצח ..

מרפי הוא באמת עייף של חיים כאלה. הוא חי עם זיכרונות של אהבתו האבודה - פעם היה אלקטרה בחייו, האטרקציה שבה הוא הפך במהירות לתשוקה לוהטת. ברומן הקצר שלהם, כל מה שניתן לייצג, אבל הוא התמוטט בגלל תככים חולפים אחת.

Kurios (צרפת, 2019).

הבת הממוצעת של משורר פאריס מארי כל חייו היתה מאוהבת פייר, אחד מחלקותיו של אביו. עם זאת, היא נישאה סטודנט עשיר יותר אנרי. בני הזוג ללכת לטיול אקזוטי ממזרח, שבו הנרי שוב מאשר את חוסר היכולת שלה כדי להראות אשתו צעירה כל היתרונות של הנישואין.

עם שובו, המארי המדוכא בלי לחשוב הופך את פילגשו של פייר - למרות שהוא החבר הכי טוב של בעלה. בנוסף, הנערה מסכימה להיות מודל עבור מפגשי צילום ארוטי, מנסה לנצח לדחות את היריבים החלים על תשומת הלב של האיש האהוב.

משי (קנדה, 2007).

הסרט מתרחש במאה ה -19 בצרפת. EREVE - ביצים רחובות משי סוחר. הוא נכנס ליפן סגורה כדי לסיים עסקה מסחרית עם ברון מקומי, ו בלהט מתאהב באחד הפילגשים שלו.

האיש נאלץ לחזור הביתה, אבל כבר לא יכול לשכוח את הבחורה היפה הזאת - ביחסים עם אשתו, הלן קרה. הלן אוהבת את בעלה מרבית בעולם ומוכנה לכל דבר כדי להחזיר את אהבתו.

אהבה (צרפת, 2012).

תמונת התמונה מתפתחת בז'נבה, 10 שנים לפני תחילת מלחמת העולם השנייה. סאלול רשמי גבוה ללא זיכרון מתאהב באישה הקטלנית שעומדת על הכדור. שמו של הנערה הוא אריאנה, והיא אשתו של אחד הסילה הכפופה.

לאדם כבר יש פילגש על זכרון, אבל הוא אובססיבי עם אריאנה והוא מנסה לזכות במיקומו. הנערה בהדרגה מוותרת על תשומת הלב שלו ואת החיזור, אחרי אשר סולול, מאוכזב לחלוטין במשחקים פוליטיים, כיורים עם ראשו לתוך המעגל של תשוקות אישיות.

מוקרן (אירלנד, 2016).

Rosanna במשך כמעט 50 שנה כבר בפסיכרליידד. אף אחד מהצוותים לא זוכר עוד למה התברר שהוא כאן. ד"ר גרין, רופא הראש החדש, בהתלהבות מגיע לעבודתו ועושה את ההחלטה לבדוק את הקלפים של כל החולים כדי ללמוד עליהם כמה שיותר.

כשמדובר ברוזנה, הוא מוצא את היומן האישי שלה, שבו היא כל הזמן שהשהתה בבית החולים רשמה את מחשבותיו הפרנקיות והזיכרונות שלה. ואז אדם מבין כי רוזינה היא בריאה לחלוטין. מתברר שזה היה עקשן בבית חולים לחולי נפש כעונש. עוד מר גרין קורא את היומן, כך מודע יותר עד כמה עמוק התשוקה, וההרסני - קנאה.

סודות סקס ואהבה (ספרד, 2016).

דוגמה קלאסית של איך הסירה במיומנות את התמונה בז'אנר הגבול של מלודרמות ארוטיות. הסיפור מתפתח במדריד, שם חמישה זוגות שונים מבלים ניסויים נועזים ופרנק עם חיי המין שלהם. הם מגלים צורות חדשות של קבלת תענוגות אינטימיים, לאחר מכן לא ניתן יהיה לחזור לחיי המין לשעבר.

ספרדים - אנשים חופשיים ונועזים שהפכו כל יום בחג הנאה, שבו אין מקום לאילוצים, דעות קדומות, הגבלות ואיסורים.

פרנק וולה (ארה"ב, 2015).

פרנק - בגיל העמידה שפגש את אהבת חייו. היא צעירה בהרבה, שמה הוא לולה והיא עוסקת בבגדי עיצוב. הם מכירים במסעדה שבה עובד פרנק.

אהבה ביניהם זורמת במהירות לתחושה של בעלות מפרנק, אשר גבולות עם אובססיה.

לבצע שאיפות ילידיות בישראל, כאשר אתם אשה מענגת מהפדרציה הרוסית. אם לעבוד בישראל בשעות הפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יכול להיות מסוגל לקבל מ 3,500 $.

הוא מקנא של הנערה אל האמיתי ואפילו העבר. אדם לומד כי לולה נאנס, והפושע התברר להיות ללא עונש. עכשיו הרעיון של נקמה הופך מאניה אמיתית פרנק, שהוא מוכן לכל דבר בגלל קנאה.

לא חוקי (גרמניה, צרפת, ארה"ב, 2002).

אדוארד וקוני גרים בפאתי ניו יורק, יש להם בן בן שמונה, בעל הבית וכלב. הם נהנים מהחיים הנמדדים שלהם, אבל הגורל תורם לה - פגישה אקראית עם אדם אחד עושה מכה משמעותית לחיים מונוטוניים של בני זוג.

לפי צירוף מקרים, אדוארד מגלה שאשתו יש הרבה סודות. הוא מתחיל אחרי המעקב שלה ומגלה כי קוני יש מאהב. אדוארד פוגש איתו ואינו מסוגל לרסן את כעסו. מה יקרה למשפחה שבה התיישבה הפחד של אשמה והונאה?

החיים אדל (צרפת, בלגיה, ספרד, 2013).

אדל - ילדה בת 15 יותר סך חלומות של אהבה אמיתית ודדית. כרגע של שרביט קסם היא פוגשת בחור מקסים שעונה על רגשותיה הֲדָדִיוּת. עם זאת, בקרוב עאדל מתחיל לראות חלומות מפחידים. אין שום דבר מלבד נערה מסתורית עם שיער כחול, שבו היא עוברת פעם עודף משקל ברחוב. חלומות אלה מעונים על ידי עאדל - היא פשוט לא מבינה מה האובססיה הזאת. עם זאת, אחר פעם, הילדה מודעת לכך שהמקרה אינו בכחול שיער - זה מושך נואשות זר מסתורי זה.

שִׁגָעוֹן (בריטניה, אירלנד, 2005).

פעולה הסרט מתפתח באנגליה שלאחר המלחמה. במרכז ההיסטוריה - אשתו של הרופא הראשי בית חולים פסיכיאטרי. אישה מתאהבת באחד המטופלים. ביניהם רגשות חזקים כי מיד להפוך תשוקה הוריקן ואהבה. קשה מאוד לחזות מה מחכה להם על ידי הפיכת בית החולים פרוזדור - CUPLESS או אהבה טהורה?

דִבּוּק (ארה"ב, 2004).

Metthew - אנשי כסף צעירים מוצלחים, אשר מול הודעות עסקיות חשובות מסעדה ליסה האהובה לשעבר שלך. היא נעלמה בלי עקבות לפני שנתיים, ו האיש עדיין אובססיבי איתה. לאבד את ראשו, מתיו על ידי כל מנסה לעקוב אחר בחורה. כל הראיות המסתוריות החדשות מופיעות מולו, פתרון אשר, הוא פוגש עוד ילדה לייזה. מתברר ש היא ידועה במסתורין של היעלמות מוזרה. מתיו מתברר כדי להיות נמשך לתוך virtuoso תככים שבהם כל פרט כבר מסופק.

לילה אחד (הודו, 2016).

אולוויל - איש משפחה למופת עבור למסיבה מסודרת על ידי חבריו. שם הוא פוגש ילדה בשם Celina. אולוויל עצמו לא מבין איך לשנות את אשתו עם חדש מוכר, אבל למחרת בבוקר הם משא ומתן לא לפגוש שוב. נלך הזמן, אבל אולוויל עדיין לא יכול לזרוק את הזיכרונות של סלין שלו רֹאשׁ. אדם הולך לחפש יופי קטלני, עם זאת, למצוא אותו, מתברר מופתע לא נעים - הוא חיכה לטכניקה קרה, כי סלינה היא לגמרי אני לא שמח לראות שוב אורביל.

צָעִיר ויפה (צרפת, 2013).

איזבל רק בן 17, הוא שייך למשפחה עשירה ומכונית. עם זאת, הנערה מנסה למצוא את עצמך, צולל לתוך העולם ללא תחתית של אהבה. למען הנאה, ו בכלל לא למען הכסף, הנערה פוגשת עם הלקוחות הקשישים בחדרים שונים בתי מלון. המשפחה איזבלי לא יכול אפילו לדמיין מה זה חכם ויפה עוסקת אישה צעירה. עם זאת, אחד הלקוחות הקבועים איזבל הוא גוסס בקרוב ..

Sp איתי (קנדה, 2005).

לילי - יופי צעיר שעומד עם גברים רק למין מהיר. ברגע שהיא עומדת בפני דוד, שבה הם מבזקים מיד אטרקציה נלהבת. אוהבי נמצאים באותה מיטה, אבל בשבילם סקס - זוהי רק צורה של תקשורת שאינה כרוכה במשהו עוד. עם זאת, ב עד מהרה ליילה מבינה שהוא שייך לדוד שונה לחלוטין - בכלל לא לגבי כל השותפים הקודמים שלהם. מתברר כי דוד גם מכוון ברצינות לעבר ליילה. שני האוהבים הם הראשונים פעם בחיים כאשר הם מרגישים רצונות לעזוב פיזיולוגית צרכי. בנוסף למשיכה, הוא הופך להיות קרבה חשובה ורגשית.

מִי אני רוצה יותר (איטליה, שוויץ, 2010).

אנה - אדם מאושר שיש לו הכל: בית יפה, עבודה מוצלחת, האיש שאני אוהבת. עם זאת, הגורל מתפתח כך שהנערה מתפתלת את הרומן עם המלצר דומיניקה. איתו, היא לומדת כי הטיעונים שלה על אהבה תשוקות אמיתיות היו שגויות. רגשות אלה לא ניתן לנהל, הם לפתע להתעורר. עם זאת, דומיניק יש גם משפחה, שני ילדים. מתברר, כי אהבה אמיתית בין שני אלה אפשרית רק שעתיים בשבוע.

חשיפת (ארה"ב, 1994).

כרך - עובד של חברה רצינית. כל חייו היו בסיכון: נישואין, קריירה והעתיד בכלל. זה קרה אחרי שהאיש הצליח לסרב בסמיכות האינטימית לבוס שלו, והיא בניסיון לנקום על כך שהוא מואשם אותו בהטרדה מינית. טום סנדרס עבד בחברה הזאת החיים שלך, ועכשיו הוא צריך להגן על כבודו ולנסות לא להפסיד תמונה במקום העבודה. שרשרת אירועים זו עוזרת לו להיות בעולם הלא ידוע מציאות וירטואלית במעמקי החברה שלו.

אֲנָטוֹמִיָה אהבה (ארה"ב, 2014).

הִיסטוֹרִיָה על אהבה כי במבט ראשון נראה בלתי אפשרי. היא ילדה עשירה משפחות, יופי אמיתי, סטודנט חרוץ. הוא ריד וווליגן, גבוה בחור נועז מי הוא קצת מודאג מלבד המריצה. אהבה ביניהם אסור, אז אפילו רצוי יותר. הפסיון בין שני אלה מגיע בפשטות גבולות בלתי נתפסים.

גָדוֹל תקווה (ארה"ב, 1998).

זוּטָר בשם פין ראה את יופיו של אסטלה, ובאותו רגע לבו פשוטו כמשמעו עצר. הוא שמע את הנבואה, שאמרה כי האובססיה הזאת לא תוביל שום דבר טוב, אבל הבחור נשבע שיום אחד יפה הנערה תהיה לידו. ואחרי כמה שנים לאחר מכן, Finn כבר נמצא Amplua האמן הצעיר נופל בניו יורק, שם אסטל פוגשת שוב. אבל, כאשר הבחור ייפגש סוף סוף אהובתו, היקרה ביותר שלו רצון עז. ובאותה תקופה תהיה מציאות וכל הפחדים העמוקים ביותר של הפחדים.

אל תעזוב (בריטניה, איטליה, ספרד, 2004).

הוא מצליח דוקטור וגבר משפחתי יפה. אבל ברגע אחד הוא נספג בצורה של פתאום תשוקה שבורה למתגלות הספסל. לפני שהוא נראה הכי קשה בחירה, ותחושה של חובה זכתה באהבה, למרות שזה היה שווה אדם עצבים ענקיים. אבל, כפי שאתה יודע, אהבה אמיתית לעולם לא סולחת בְּגִידָה. דירות דיסקרטיות במרכז

כלבים לא ללבוש מכנסיים (פינלנד, לטביה, 2019).

Yuhu - אלמן, אשר אשתו מת טרגי קצת לא בחזרה. אדם רואה את עצמו אשם בטרגדיה, כי הוא לא ידע איך להציל את חייו של אישה אהובה. יש לו בת בגיל המעבר - זה בהחלט לא מחזק את העצבים, כך יהו נמצא במצב נפשי מורכב מאוד ולא יציב.

על ידי מעיל אקראי של נסיבות, Yuh פוגש מונו, אשר התאמן bdsm. אישה בטעות לוקחת אלמנה לאחד הלקוחות ועלים אותו לעולם של תענוגות אסורים. אבל זה כל כך הרבה כמו שהוא שוב וחוזר לגברת, חושש אפילו לעצמו כדי להודות איך הוא אוהב להישאר במין מיני.

"365" (פולין, 2020).

לורה - מנהל מלון מדהים, יפה ומוצלח. יש לה חבר, עם זאת, היחסים בצמד לאט לאט מתחת למדרון. הנערה באמת רוצה להרגיש את אהובתו, ותשוקות בצמד כבר זמן רב משעמם. בניסיון לחקור יחסים, הנערה מציעה בחור ללכת לסיציליה, שם קורה נורא.

מאפיה אכזרית מסמלי, אשר שומרת על כל העיר בפחד, חוטף את laur. הוא מחזיק אישה מתוחכמת במשך יותר משנה, תובע רק אחד - היא צריכה לרסן את שנאתו ו בלהט להתאהב בו.

היא (צרפת, 2015).

מישל - גרושה. יש לה בן מבוגר שחי בנפרד. מישל מתנהג בהצלחה עסקים וליהנות מהחיים, ובזמן הפנוי שלו ישן בחשאי עם החברה של בעלה.

אבל ברגע שהאשה פורצת לא ידועה במסכה שאונס אותה. מישל לא חל עליו, אבל כל הזמן זוכר את היום הזה בלהט רוצה לנקום. במקביל לזה, מישל צופה בני זוג החיים בבית סמוך. אשתו של השכן היא קנאית דתית, ומישל כבר הניח עיניים על גבר שכנה.

"בובת סקס" (בריטניה, 2016).

וירג'יניה - יופי רוק, אשר המסחר בניסיונות להרוויח כסף אור. אבל היא לא מבלה שעות ברחובות מסוכנים מחכה לכל לקוח. היא נפגשת רק עם הגברים העשירים והמשפיעים ביותר בלונדון. אז היא להכיר את רופרט מסתורי.

ישראל אין מקום לדעות קדומות, בעוד אנו מדברים על פעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי סטנדרטים רוחניים גבוהים. כולם מודעים לכך כיום Eskzhetnitsa לא יותר מאשר ללקוח מלווה באירוע, תומך שיחה ו ליווי ילדה בכיתה VIP נחשב אינדיקטור למצב.

ביניהם יש ידידות, אשר שיפורים באהבה. אבל וירג'יניה אפילו לא יכולה לדמיין מה את התפקיד האמיתי של uhager מסתורי בחייה.

מתחת לשפתיה (קנדה, 2016).

יסמין - ברוך הבא אישה עבור גברים רבים החיים בשמחה ונמדדים. היא עובדת עורך של בית הפרסום היוקרתי, מתרחש עם בחור מקסים, עם אשר החתונה כבר מתוכננת לעתיד הקרוב. אבל זה מאושר אני אידיליה מתערבת לסבית בשם דאלאס. זה רציני מאוד ביחס ליסמין ומוכן לכל דבר כדי למשוך את עצמו ילדה מיקום.

המאהבת שלי (אוסטרליה, 2014).

צ'רלי - בחור בן 16 שעובד על ידי נקי של הבריכה בגברת החזקה והעשירה. היא הרבה יותר מבוגרת ממנו, אבל צ'רלי חווה אטרקציה חזקה למגי. בקרוב אישה מבינה כי עובד צעיר באוזניים התאהב בה, ומחליט לנצל את זה למטרותיו.

מגי מקדישה צ'רלי לעולם של משחקים סדיסטיים נלהבים ומשוחררים. עם הזמן, האישה כל כך נמשכת לתוך הניסוי הזה, אשר מתחיל לשלוט על הכפוף שלו לא רק בחדר השינה, אבל מעבר. מה יביא בסופו של דבר יחסים חריגים אלה?

"גברת Chatterley "(צרפת, בלגיה, 2006).

קונסטנס - ילדה צעירה ותמימה. ב 23, היא נותנת את לבו לצבא. הם אוהבים זה את זה מאוד, אבל אין לי זמן ליהנות אפילו ירח דבש - אדם נאלץ ללכת למלחמה. הוא חוזר לאדם נכה חסר אונים שאינו מסוגל עוד לשרת את עצמו, שלא לדבר על התמונות באהבה עם אשתו.

קונסטנס מחליט להישאר עם בעלה ולנטוש את המין, אבל לראות את סבל האהוב שלו, אדם עם קושי רב מאפשר לה להיות מאהב.

הנערה מתחילה באוהבים עם היער, אבל בשלב זה, המסה של מחשבות סותרות נאבקת בנשמתה. יש צורך לבחור - או לטובת שותף חזק, עדין וחושני, שאיתו הוא כל כך נחמד לבלות זמן שבו היא מתחילה בהדרגה להתאהב, או לטובת בעלה האהוב שלו, מי הוא בצורך קשה של נוכחותה של טיפול.

קורא (גרמניה, ארה"ב, 2008).

כשמייקל היה בן 15, הוא פגש את חנה, שזכר את כל חייו. היא היתה בת 36, אבל למרות זאת, פרצה רומן נלהב, אבל קצר מאוד. מייקל מבקר כל הזמן את חנה, להתמכר לאהוב שמחה ולקרוא את ספרו האהוב, אבל הוא נעלם פתאום, כפי שהופיע בחייו.

8 שנים מאוחר יותר, אנה ומייקל נפגשו בטעות, אבל עם נסיבות שונות לחלוטין. הוא לומד בפקולטה למשפטים, והיא נמצאת על המזח. אישה מואשמת בעבודה באושוויץ ובמספר רב של רציחות.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

מלודרמה לאהוב לא רק בנות, אלא גם בחורים. למרות שגברים לעתים נדירות מכירים בכך סרטים ארוטיים על אהבה מדי פעם לצפות. אבל העניין שלהם בסרטים של ז'אנר זה להסביר. ב Melodramas, העלילה והפעולות להתפתח עדיף סביב העונג של שותפים. סצינות סקס יש מאוד רך, חושני וריאליסטי. גברים לעתים קרובות ללמוד לעצמם הרבה חדשים עבור תהליך האינטימה, גישה לשותף, טכניקות שונות. מציעים את האיש שלך יחד כדי לראות את מלודרמה ארוטי - לראות כמה חיי המין שלך שינוי.

Просмотров: 101 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Пятница, 29.03.2024