20:19
איך לעשות גבר ללבוש קונדום?

נראה כי הוא מובן, ללא קשר למין, מין, כינויי מועדפים וחינוך כי קונדומים טובים. הם מגינים מפני הריונות לא רצויים, הם מגינים מפני זיהומים מין, ועוד מהם אתה יכול לעשות פצצות מים מגניב.

התוכן של המאמר

1 איך ללבוש קונדום 2 איך לירות ולהשליך 3 כלל אבטחה לא ברור

ואם הכל ברור עם פצצות מים, אז איך להשתמש קונדומים למטרה - לפעמים זה לא ברור בכלל, ואת ההוראות על החבילה, כמו גם את החייזרים כתב. לכן, לתפוס הוראה מפורטת צעד אחר צעד כדי להיות בדיוק לא נגוע ולא לקבל צאצאים בלתי צפויים.

איך ללבוש קונדומים

שלב ראשון: בדוק כאשר חיי המדף פג על ידי קונדום.

קונדום - זה, כמובן, לא חלב, לא ציון, הזחה של הבטן לא יגרום לך. אבל השבב הוא שאחרי תום חיי המדף של הקונדום, החומר שלה, לטקס, מתחיל להתמוטט בהדרגה, את הנקבוביות המיקרוסקופיות, הבלתי מורגשות, בלתי נתפסת, תופיע שבאמצעותו חיידקים נושאים זיהום מין, או זרע.

זה מודאג במיוחד עם קונדומים המאוחסנים באופן שגוי. קונדומים לא ניתן לאחסן במקום שבו אור שמש ישיר תיפול על זה, במקום רטוב מדי, או ליד כימיקלים ביתיים פריטים חדים כמו מספריים או סכינים. דירות דיסקרטיות בתל אביב

שלב השני: להקים שלמות אריזה.

אם הוא מאדח, יש סיכון כי לחות פגע הקונדום, או כי הקונדום עצמו הוא מלוכלך, יש אבק על זה. אתה לא רוצה השותף שלך לקבל אבק לחבר שלך ובנרתיק? תאמין לי, אין שום דבר טוב במונחים של קומפוזיציה כימית ולא יכול להיות.

שלב שלישי: בצע את בועה האוויר.

יש צורך לבדוק אם האריזה לא ניזוקת על ידי הקונדום. אם בועת האוויר נסלח בקלות, זה אומר הכל בסדר, ואת הקונדום הוא שלם.

למהר את בועה האוויר בקלות: לסחוט קונדום בחבילה בין האצבע הגדולה והאינדקס. אם הרגשתי התנגדות - זה אומר שיש אוויר. מקומו ממוקם במיוחד כדי למנוע נזק למוצר.

שלב רביעי: קונדום פתוח.

זה רצוי מאוד כי הידיים שלך נקי. במיוחד זה נוגע למצבים כאשר אתה עם אישה היה מליטה ראשונית, הידיים שלך מלוכלכות נוזלי הגוף שלה, ואתה פותח קונדום.

העובדה היא כי חומר סיכה עשוי גם להכיל חיידקים זדוניים, אם בחורה, למשל, לא בריא, ויש לה זיהומים מין. שמאלה על הידיים, חיידקים יכולים להגיע לקונדום, ולאחר מכן את השימוש שלה כאמצעי למניעת המאמצים של המכשול נעשה פשוט חסר משמעות.

אריזה צריך לשבור לאורך הזווית או קצה. ככלל, על החבילה זה צוין איפה זה צריך להיות בפיקוח. כדי לפתוח קונדום הוא הטוב ביותר עבור כל הידיים, לא מספריים או אובייקטים חריפים אחרים, כי אתה יכול לפגוע בטעות הקונדום עצמו, ולא רק אריזה. ידיים - זהירות ואמינות יותר.

המגרש החמישית: למצוא את הצד הימני.

להפוך את הקונדום למעלה ולראות אם אתה הולך ללבוש את זה נכון. כן, הקונדום יכול להיות מבפנים החוצה.

בישראל אין אזור קדם, בעוד שהוא מגיע למימוש השירות. גברים מקומיים בעלי סטנדרטים רוחניים גבוהים. בהחלט כולם מודעים, למעשה כי הנמלון רואה רק את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ואת מודל ליווי של מחלקת VIP ישמש אינדיקטור למעמד.

קל להבין את השפה: זה צריך להיות בחוץ, ולא יילקח תחת הקונדום עצמו, תחת לטקס.

כדי לוודא שאתה יכול לפרוס קצת קונדום, אבל אתה לא צריך לשתות את האצבעות בתוך.

זה גם קל להבין עבור תחושות: אם הקונדום הוא לשים בצד ימין, אז זה קל ללבוש אותו, ואם בפנים החוצה - אז זה קשה.

אם אתה בטעות התחיל ללבוש קונדום עם הצד הלא נכון והרגיש את זה - להמריא, לזרוק ולשים אחר.

שלב שש: טנק עצה

עצה טנק היא קצה קונדום. זה צריך כדי להתאים זרע נוזלי כאשר אתה מסיים.

מה שאתה צריך לעשות: קצה הקונדום עם כריות האצבעות ולשים על הפין שלו. ללא פעולה זו, הקונדום יכול לפרוץ דרך האוויר, ועם אותו חיידקים.

אם הקונדום אמור לשים על צעצוע מין (כן, צעצוע מין מומלץ גם ללבוש קונדום, כי הצעצוע יכול להיות חיידקים, ואם צעצוע משמש שני אנשים, אז גם חיידקים של זיהומים מין), אז פריט זה יכול להיות דילוג, כי הצעצוע לא הולך לחוות אורגזמה.

שלב השביעי: משקמים את הקונדום

אתה שם על הקונדום על קצה, חצי מאחור. השלב הבא הוא לגלגל את הקונדום הפין כך לטקס סגור לחלוטין. כלומר, הקונדום צריך לכסות את הפין כולו, ולא רק לשרת את המאגר עבור נוזל זרע.

יש צורך למנוע זיהומים מיניים שניתן להכיל את חומר סיכה בתוך הנרתיק של הנערה ולהגיע לחבית הפין (להיפך, חומר סיכה מן תא המטען יכול להיכנס לתוכו וגם זיהום).

עמידות רוסית ופגמים מידע זרועו ניחוש שגוי כי ליווי הוא משהו היום, חובה, כך, מה שאתה צריך להזיז. אבל המעטים מבינים להבין כי ליווי השירות בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

בנוסף זה מקשה להחליק את הקונדום, כלומר, הוא לא טס בשום מקום.

אם הקונדום נראה חזק מדי - לקחת ברכות, הוא קטן. צור קשר עם תחושה של שביעות רצון פנימית עמוקה וגאווה ולנסות את הקונדום יותר, כי אם אתה משתמש קטן מדי (או גדול מדי) - את הסיכון לשבור אותו.

שלב שמיני: בדוק את קצה.

אם קצה הקונדום הוא כמו בלון מנופח - זה אומר שיש אוויר. כדי למנוע את זה, אתה ולחץ אותו כאשר אני שם אותו על קונדום לסחוט אוויר משם משם. אם אתה משאיר את קצה בצורה זו, אז הקונדום יכול בקלות לשבור.

מה לעשות: לשים את הידיים על הפין לצרוח קונדום על פני השטח שלה מן הקצה לבסיס, לסחוט את האוויר.

אם זה חוזר על עצמו לעתים קרובות, לנסות לפני לשים על קונדום כדי לשחרר קצת חומר סיכה מלאכותי מ מין חנויות. זה יהיה להקל על תהליך של ללבוש.

כל זה נראה די מסורבל וארוך, אבל למעשה זה נעשה בכמה רגעים: פתוח, לסחוט את קצה, להתגלגל על ​​תא המטען, אם יש צורך, חלקה. כל מה שאתה מענג ומוכן לגדרות אהבה.

איך לירות ולהשליך 2

הקונדום עשה את עבודתו, הקונדום יכול לעזוב.

כאשר אתה מושך חבר מן החור שבו הוא היה פשוט, להחזיק קונדום בבסיס תא המטען. זה הכרחי כך נוזל הזרע נשאר בפנים. אתה צריך לירות בו מיד עד שהחבר עדיין הוקם, אז זה יהיה לא נוח. כאשר אתה מוריד - להדק סוף בחוץ כדי לקבל כזה שק עם זרע, וזורק לתוך האשפה יכול.

אני לא מומלץ לשטוף קונדומים בשירותים: הם מעוררים צינור clogging, בתוספת הוא נמחק מאוד באי רצון (זוכר את הסצנה ב"מועדון הקרב "?). לפני לזרוק, לגרור קונדום נייר טואלט או מפית, כך שהוא לא ממשיך ולא לארוחת ערב מסביב, זה יהיה מאוד לא נעים ומגע. זה נכון במיוחד אם אתה משתמש דלי ללא חבילה.

כלל אבטחה לא ברור

לדבוק בכללים "קונדום אחד - מעשה מיני אחד".

העובדה היא שכאשר אתה עושה עם מישהו עם אהבה, גם אם אתה משתמש קונדום הוא בהחלט נכון ובבהירות על פי ההוראות, נוזלים גופניים להישאר על זה מבחוץ. בנוסף, הקונדום מלא זרע יכול בקלות להחליק או לשבור, אז גם אם יש לך שני יחסי מין הנרתיק, למשל. להשתמש קונדום אחד עדיין לא יכול להיות.

במיוחד זה בלתי אפשרי לעשות את זה אם אתה הראשון לעסוק בסוג אחד של סקס, ולאחר מכן אחרת (למשל, אנאלי הראשון, ולאחר מכן נרתיק, או בכל שילובים אחרים). ואז הקונדום נשארים חיידקים מאזור אחר - מעיים (עם מין אנאלי) או שבועת (עם נרתיק), או רק אבק.

גם אם שותפים לסירוגין הם בריאים לחלוטין, אתה יכול לשים אחד את השני זיהום מעיים או אוראלי כי יהיה מאוד לא נעים. תארו לעצמכם, למשל: הילדה יש ​​זעם של הבטן, ואת החיידקים מן החור אנאלי שלה נפל לתוך הנרתיק, כי השתמשת קונדום אחד בשני המעשים. מאוד לא נעים.

לכן, לא לעשות את זה, זה כלל חשוב של אבטחה. בהצלחה!

Просмотров: 104 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Суббота, 20.04.2024