23:42
איך זה נראה עושה את המין האחורי נעים, כפי שכולם יודעים, ללא כאבים עבור הגברת

מצגת מוגדרת אין רופא או סקסולוגים. נכון, אף אחד בזמננו הוא לא סוד שכמעט כל הגברים אוהבים מאוד ישירות כזה סוג של חדירה, ולפיכך, לנסות להשיג "הרשאות לחדור לתחת "מהשותף שלך. במקביל, לא רבים את הגברות על מזג זה סוג של סקס ,,, הסיבה העיקרית לכך היא סיוט טריוויאלי כְּאֵב. אבל מתברר כי יש מספר עצות לא רק איך לעשות את זה נחמד סקס, אבל ובנושא, איך להיפטר מההרגשה, כמה העורקים, אי נוחות מוסרית במהלך "אנאלי".

העמדות המתאימות ביותר עבור המין האחורי רשום "כפית" ? גבר וגברת בצד (הוא מאחור) ו "אישה מלמעלה". את ההצגה השנייה, בסופו של דבר, מאפשר לה לשמור על עומק החדירה, מהירות תחת שליטה תנועות ולהפחית את הסיכון לקבל כאב. שותף יותר מרגיע כי זה לא מפחד ממהר פעילות מופרזת של גבר. זה מסוגל להתנדנד ולטבל לי חבר מקובל עבור העומק שלה.

1 פחדים בריאות מוקדמת 2 1 סקס פארוטי 3 Main טיפים עבור Newbies 4 דופ סודות

פחדים קציר בריאות

מחלות, כפי שנהגנו ללמוד, פי הטבעת; סיכון של זיהום עם מחלות מין; תגובה שלילית של המערכת החיסונית על גברים בהצטיינות; רגשות כאב.

מאז, לשים את זה בעדינות, לעשות סקס אחורי נעים? בהתחלה מכאן לקחת בחשבון כי משפט לא הגיע משותף קבוע, אז כל זה ניתן להימנע. מחלות, איך כולם אומללים, פי הטבעת לא, ולא לאהוב וקשוב שותף, באופן כללי, אפילו בשיא הנאה לשמור על עומק תחת שליטה חֲדִירָה.

איסוף מוכן רוצה לשתף פעולה עם ישראל עשירים. הם תמיד חסרי עניין ונכונים. אבל זה בדרך כלל לא רגעים שימושיים אחד בלבד לעבודה.

באשר לנסיבות הסיכון השנייה, הם יכולים להיות נשלל דרך להשתמש בקונדום רגיל.

מדבר על כאב, לא, זה צריך להישכח כי הרפואה המודרנית מייצרת מספר בלתי מוגבל של שונות ג'לים לשימוש אינטימי עם סקס אחורי, חומרי סיכה וקונדומים מיוחדים.

כמעט כל הנשים מטרידות מה חבר מין, חודר לתוך החור האחורי יביא רגשות כואבים. אולי את העובדה את הערעור של sexologists, מוכן כראוי, אשר הפכו חריצי של השרירים של פי הטבעת, מראה כאב יהיה מונע. ובכן, באופן טבעי להציל מזה יהיה רוך ו פרטן לסק.

1st סקסית אחורית 2

אפילו ולא הגברת במשך זמן רב וירג 'ין והם מכירים את כל העמדות רבות, סקס אחורי 1 זה יהיה משהו מיוחד צריך לבוא אליו מסודר. לא הרבה מי יודע כי קשוב השותף הרגיש במהלך המשחק צריך להיות מאוד נרגש מאוד על ידי בן לוויה רק אחרי זה, מעט כדי להתחיל להזין את החור האחורי. לשים על זה עולה C, KOK הוא ראש, תנועות רדיאליות לא מתוחכמות, אנחנו בהדרגה לעבור המסורתית Fricceyam. זה אחד איך כולם יודעים את ההיבט החשוב ביותר כפי שאנו רגילים לקרוא, איך, זה הפך להיות מין פלאשטי נעים.

במקרה של גברת, לשים את זה קצת, מרגיש אי נוחות צריך לחזור על הקדמה שוב מרגש את הגברת עם מעשים על המסיבי ביותר שלה, כפי שאנו יכולים לבלות את הזמן, אזורי ארוגני. ולא חבר מיני באדם גודל המוח, בהתחלה צריך לפתח אבות עם אצבעות או מיוחד "צעצועים" נמכר בחנויות סקס. התרגילים האלה מניחים לעשות חור אלסטי יותר, אשר יבטיח החדירה העמוקה ביותר ותורמת כיצד אנו מיד לדבר איתך, אנאלי הקודם מִין.

רָאשִׁי טיפים עבור Newbies3

Sexologists הכינו מספר עצות עיקריות עבור הגברות שהחליטו לגלות את העולם באינטרנט נֶהָד.

לא, לשים את זה בעדינות, כדאי לאפשר אנאלי, כפי שנהגנו לקרוא, שותף אנוכי שאינו חוטף לפטר כדי להרגיש את התחושות של המנגינה (זה, בסופו של דבר, המועצה תתאים לאוהבי הקלאסיקה ); פרלוד לא קורנד, Rimming הוא המתאים ביותר (בעל פה - חיבה אחורית); להשתמש קונדומים; התחל לחדור עם אצבעות מבריק עדין; הרפיה מלאה לפני החדירה (אתה יכול גם להשתמש חרוזים אחוריים למתחילים); אל תאפשר אנאלי ללא חומר סיכה (בחלק האחורי לעבור 100 אחוז, אין חומר סיכה, ומין בלי זה, זה יהיה, רק לגרום לאנשים רגילים לביטוי רגשות לא נעימים); מבחר של מיקום רלוונטי.

על עמדות PT האחרון בלם יותר קפדני.תוכן מאמריקאי כל הנשים, לאחר ששמעו הצעה, בסופו של דבר, לעסוק במין אחורי, בהתחלה הוא מפחד סוף סוף לפגוע לעצמך. ו, מתברר, זה מפחד די בלתי נמנע, שכן זה מין ישירות סקס לבסוף יכול להוביל למספר השלכות לא נעימות. זה על:

סקסולוגים גם ממליצים נשימה מיוחדת במהלך posteriprecty - שואפים על הפלט של הפין ו נשיפה בכניסה שלו. כגון רובנו התרגלו לקריאה, ציוד נשימתי מסייע שזה נראה לא להירגע להגיב על אותות מוח כרגע כאשר החבר חודר את פי הטבעת. גברת רק מסתובב כמה חושבים על המוח שלהם ומסייע, בסופו של דבר, לקבל אורגזמה.

דופ סודות 4

כדי להתקרב עוד יותר את השיטות הבאות עבור עירור נוסף ניתן להשתמש לאורגזמה:

Backway נרתיק או הדגדגן גְרִיָה; כדי לעשות, כפי שכולם מובנים, סקס אחורי במיקום של כלבים בסגנון; לעורר נקודה A (הממוקם על חזיתית את הקיר של פי הטבעת).

ה, סיום, על אלכוהול. מ זה צריך להיות לגמרי, זה הפך, להכחיש. באופן טבעי, במהלך כמה, כמה הם חושבים, אלכוהול סקס האחורי רגשות ברריים משעממים, אבל, יש הדגשה אחת - לא מרגיש כאב הזמן של גברת סקס נראה "דילוג" את המראה של איך אנחנו רגילים לקרוא, microcracks אפשרי ואפילו גאס. פעולה אלכוהול תושלם, ופציעות יישארו.

באופן טבעי, מסכים או לא על העסק האחורי סקס הוא אישי בלבד, אבל, בכל מקרה, טיפים מיניים מיותר לא knockonets.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים כיצד לעבוד, חיי מין.

האם אפשר לקבל אורגזמה ממה שנינו התרגלו לקריאה, סקס אחורי? לפי סטטיסטיקה, רק 9% מכלל הנשים בסופו של דבר עלולים לגמור מאיך שאנחנו רגילים לקרוא, אחד גירוי תמריץ אחורי. באפשרויות אחרות, יש צורך לעורר גם את הדגדגן כל כך הרבה מה לדבר כדי לספק חדירה כפולה עם אצבעות או דילדו. קבל את האורגזמה posterprooke הוא אפילו קל יותר באמצעות איך להשיג צעצועי מין מיוחדים. לא לספור איך זה הוקמה, כי בפועל מעולה לקבלת אורגזמות שונות - שלישיה. ו unprinced, zhmzh זה או mzhm.

עמידות רוסית וחוסר מידע זרועו ניחוש שווא כי למעשה ליווי הוא משהו שהוא מאולח, כך, מה צריך להיות שותק. עכשיו היחידות המעטות מבינות כי ליווי השירותים בישראל אין שום קשר לזנות.

זה יהיה רע אם לא שמים לב כי נוכחות של אדם שלישי במיטה, באופן כללי, מרגש, גם מאפשר, בסופו של דבר, לחוות מספר עצום של תנוחות וטכניקות חדשות. נערות ליווי במרכז

Просмотров: 130 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Четверг, 25.04.2024