23:42
השתנה במהלך מין: איך, לשים את זה קצת, להתמודד עם כישלון מביך

על זה מסיבה כלשהי זה לא נהוג לקרוא. כמובן, כולנו יודעים היטב מה רבים באים לידי ביטוי, קשיים כאלה לא, ולכן קיים. ולמעשה מתברר כי כמעט כל הגברים והגברות מכירים את זה.

התוכן של המאמר

1 אורגזמה או לא? 2 רקעים של בריחת שתן 3 אזור הסיכון 4 גברים 5 אבחון וריפוי

אורגזמה או לא?אני

ו, ולא איתו יש תקריות, יש צורך להתייחס למיוחד. לעתים קרובות שורש הקשיים עדיין עמוק יותר מאשר זה עשוי להיראות על התצוגה הראשונה. הרופא יבדוק את הרופא כדי לדבר, להנפיק כיוונים לבדיקות. לאחר שעבר סקר מקיף, אתה תהיה מאובחנת ו prescribed ריפוי.

אמנם אפילו מדענים יכולים להסכים על בעיה זו. לימוד הנושא של שפיכה נקבה, כמה חוקרים מגיעים למסקנה כי הנוזל מודגש על ידי האורגניזם של הגברות בזמן השיא הוא שתן. אחרים משוכנעים כי נוזל זה נעשה כמו הרבה מאיתנו רגילים לקריאה, בלוטות parapereral ונראה כמו שפיכה זכר.

אלה בלוטות parauretral לעשות נוזל שיכול להיות עמום או גם לעשות לבן לבן kel. נוזל toxge זה נועד למנוע יובש מוגזם של רקמות.

בד סביב בלוטות parauretral בשילוב עם הנרתיק ותא. כמה, בסופו של דבר, לשקול את האזור הזה כמו אנשים רגילים להביע נקודה מסוימת G והוא כנראה משוכנע כי גירוי שלה גורם אורגזמות חזקות יותר.

רקע חסר צוואר

כל המחקר המדעי הוכיח כי 40% מהגברים הסובלים מצרות עם זקפה של יותר משישה חודשים, הסימפטומים היו 100 אחוזים בעזרת הרכב של פסותרפיה ועורך הדין של קגל.תרגילים יכולים להיות בכלל, עושה עומד, אפור או שוכב. לפחות מה השעה ובכל מקום. כמובן, כולנו יודעים היטב כי הסטטיסטיקה גם מצביעים על כך 25% מהגברות מעל גיל שמונה עשרה מתמודדות עם הזמן הגובר הזה.

בגברות, דליפת שתן יכולה להיות גם בתהליך של יחסי מין ועם אורגזמה. העובדה היא כי במהלך יחסי מין גם מתברר להיות לחץ על איך שלפוחית ​​השתן, שלפוחית ​​השתן. במקום שרירי רצפת האגן בגברת אינם חזקים ומסיביים, הם, לשים את זה בעדינות, לא יכול להתמודד עם עומס יתר. בסופו של דבר, העווית של שריר שלפוחית ​​השתן מלווה בתכשיט.

דיבור יכול ללכת על hyperactivity שלפוחית ​​השתן. ב gomp, אדם כל כך fabulings חווים דחף חד ולא צפוי שתן.

שתן יכול גם להתבלט כאשר אתה kiddy, להתעטש, לצחוק, להעלות את הכבידה, לרוץ, לקפוץ ולא.ד '.

שטח סיכון 3

כמה אנשים עשויים להיות סיכון מדהים של בריחת שתן במהלך יחסי מין. המייצג עובדה אחת כי גורמי הסיכון COC Times הם: נערות ליווי בראשון לציון

הריון ולידה; Menopayuz; עלייה בערמונית ובפעולות בלוטת הערמונית; אבנים בשלפוחית ​​השתן; משקל עודף; זיהומים של מערכת oodogenital; עצירות; נזק לעצב, התקף לב וסוכרת; קבלת תרופות מסוימות (תרופות נוגדות דיכאון, תרופות נגד החצץ); Nototrall דיאטיקה (אלכוהול קפאין); הפרעות נפשיות; מועבר פעולות גינקולוגיות.

Men4

עבודה בגוף זכר, כפי שהוא הנהיג, לא נוח אחרת. שלח לעצמך עובדה אחת, כי כאשר אדם יש זקפה, הסוגר בבסיס של שלפוחית ​​השתן נעול כך שתן לא יכול להיכנס לשופכה.

שירות ליווי בישראל משולם באופן יעיל. מספר, קונים - צעירים מצליחים שרובעים להסתכל על הפסטיבל, הליכה ישירות מתחת לטפל עם אישה בהירה. הרווח הזה מספיק, כדי לכסות לחלוטין את עצמם לאובייקטים הדרושים.

לכן, רוב הצעירים לא יכולים להעז במהלך יחסי מין.

אבל גברים שסבלו מפעולות על בלוטת הערמונית, לעתים קרובות מאוד סוף סוף בפני בריחת שתן. דליפת השתן שלהם, כפי שכולם מובנים, קורה לעתים קרובות במהלך משחק מקדים או לשיא.

אבחון וריפוי 5

במקום שיש לך קשיים עם בריחת שתן (או שזה נראה לך כי הם), להתייעץ עם הרופא שלך. שלח לעצמך עובדה אחת כי זה יגרום, לאיות יש לך בריחת שתן ו ימליץ על לך. שיטות ריפוי.

ישנן מספר דרכים לחימה בריחת שתן:

חיזוק השריר של התחתית האגן

התרגילים של קסל לנשים יחזקו את השרירים ולהפוך אותם חזקים יותר. אימון גם להשפיע לטובה את העבודה של האיברים הפנימיים ולהגדיל את זרימת הדם לאזורים הרצויים, אשר, זה הפך, יאפשר לך לבדוק רגשות קלוריה יותר במהלך יחסי מין.

תרגילי גברים סוף סוף להניח לא רק כאשר בריחת שתן, טוב, כאשר בעיות עם זקפה.בריחת שתן היא בדרך כלל בעיה נרחבת למדי. לכוון את העובדה כי על פי מומחים אמריקאים, כ 20 מיליון מבוגרים של ארצות הברית מכירים את זה לא. כ -80% מהאנשים הסובלים מלהשליטה בדרכי השתן - גבירותיי.

אבל קודם, בסופו של דבר, עדיף להשתחרר איך כולם יודעים את שלפוחית ​​השתן.

מצא את השרירים די קל - במהלך השתנה, לנסות לעצור את זרם השתן. השרירים המשמשים רק עבור זה ואת הצורך, באופן כללי, להתאמן. זה עובד לגברים, ועל גבירותיי.

איך אתה מוצא איך כולם אומללים, השרירים הדרושים, להמשיך להכשרה, אבל כבר לא להוציא אותם בשירותים מבלי לחתוך את השרירים במהלך השתנה - זה, זה הפך להיות ריקון לא שלם, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקריאה , להב, enfections ו t.ד '. לסחוט את השרירים, להחזיק אותם במשך 5 שניות, ולאחר מכן להירגע.

תמיכה של גברים עשירים - פעילויות מורכבות מבחינה פסיכולוגית. אנשים עשירים של ישראל לא טרחו להפגין נשים וילדים. זה חסכוני יותר לבחור ליסר, אשר יהיה להדגיש את המותג יעשה חברה מצוינת.

כמובן, כולנו יודעים היטב מה לא לסחוט את השרירים של הרגליים, הישבן או הבטן.

20 תרגילים 3-4 פעמים ביום.

רכבת איך אנחנו רגילים לקרוא, שלפוחית ​​השתן

זה יכול להיעשות בשילוב עם תרגילי קגל. זה ברור לכולם כי המשימה שלך היא ללמד את עצמך ללכת לשירותים כמו חבית קבועה. לדכא את הדחף, בסופו של דבר, לעזור טכניקות הרפיה. אולי העובדה כי כמובן המטרה היא ללמוד להפליא עם 3 עד ארבע שעות בין טיולים בשירותים. אבל זה עשוי להיות נדרש 6-12 שבועות.

שינוי סגנון חיים

נסה תנוחות שונות למין. נסו למצוא את אחד שבו שלפוחית ​​השתן סוף סוף יש פחות לחץ. באמת, שלפוחית ​​השתן הריקה לפני סקס. לזרוק משקל נוסף. להפחית את השימוש של קפה ומשקאות אלכוהוליים לא שותים לפני סקס הרבה מים.

תרופות ונהלים

במקום את השיטות הנ"ל לא רק להניח, הרופא יכול, לשים את זה בעדינות, כדי למנות תרופות להפחית את עוויתות שלפוחית ​​השתן, להמליץ ​​על הזרקת בוטוקס לתוך שרירי שלפוחית ​​השתן או ניתוח כירורגי כדי להגדיל את Rosemeter כפי שאנו מבטאים, שלפוחית ​​השתן.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. כל אחד ברור כי אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. אני צריך לומר שאני עוזר לזוגות לפתור קשיים בחיי המין.

בריחת שתן הן במהלך המין והן בחוץ היא בעיה אדירה. האדם צריך להיות שרירים חזקים באזור האינטימי. השתנה - תהליך מבוקר.בריחת שתווה במהלך סקס היא די נפוצה, אם כי הם סובלים ממנה בגברת הראשית. העובדה היא כי הצעיר יש מנגנון מיוחד המונע שתן במצב הזיקפה.כ -60% מהגברות סובלות מידה זו או אחרת של בריחת שתן במהלך יחסי מין. כל אחד ברור כי זה פשוט לא כל אחד יכול להבחין השתנה מן שפיכה נקבה. זה מאוד עקרוני - כל מערכות האורגניזם קשורות, ואחרי אחד שלא נפתרה, כפי שכולם יודעים, אחרת עשויה להיראות יותר ויותר. כולם כבר מזמן ידוע כי לא נותנים למצב על סמאוטק!

Просмотров: 636 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Суббота, 20.04.2024