22:49
כיצד לעסוק במין אחורי ללא כאב? התשובה כאן!

סקס פארוטי - הנושא הוא מורכב למדי אינטימי.

התקשות רוסית ומידע פגם זרקו ניחוש שגוי כי ליווי הוא משהו היום, הוא עצמה, זה, מה צריך להיות מועבר. עם זאת, לעתים נדירות שיש להם מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר עם זנות.

לא מספיק מי יודע את העובדה שאנחנו מביעים, אהבה היתרונות הוא תחת האיסור, ולמרות כל השכנוע של השותף, הם מסרבים מחוויה מינית. האירועים העיקריים של סיוט כזה הם רק שניים: הגברת או מפחד מכאב או שכבר היתה לה ניסיון רע. ובשנייה הראשונה אופציות, כפי שאנו הרבה מאיתנו התרגלו לזה, ליידי, לשים את זה בעדינות, מנהלת פרג. במקום שאתה רוצה לשים את זה קצת, להיפטר פוביה ו מוכן לקבל כל הנאה שאין כמוהו, אנחנו מוכנים, בסופו של דבר, לספר, איך, בסופו של דבר, לעסוק במין אנתולין בלי יותר.

התוכן של המאמר

1 הכנה 2 פרץ עם ג 'ל סיכה 3 לשמור הכל תחת שליטה 4 הימנע מהתצוגה הזמנית 5 השתמש קונדומים 6 הגנה לאחר

הכנה

לא כל כך לדבר, יש צורך להתחיל כמה באים לידי ביטוי, סוג זה של יחסי מין בלי לבוא לידי ביטוי, הכנה ראשונית. הגברת צריכה להיות נרגשת לגמרי. יש לומר כי השותף עדיף לעורר את הדגדגן של המועדון. התחל להתכונן עם קוטר קטן יותר. במקום עסקים עם גבר, כמו רבים באים לידי ביטוי, ארוך אמון, לשאול את השותף כדי לדבר כדי לעורר את אזור פי הטבעת. לאחר מכן, אתה יכול לחוות באצבע שלך, ולא חדירה זו לא להביא אי נוחות, אפשר להתחיל את האחד האמיתי, כמו אנשים רבים, סקס אנאלי.

מזון כמו עול, ג 'ל-לסוך

כיצד אנו מביעים, רשת בית המרקחת יכולה להתפרש על ידי ג'לים, המיועדת ישירות למין האחורי. הם עם אפקט קירור. כמו כן, הרכב של ג 'ל כזה כולל רכיבים משכך כאבים, בשל אשר אנשים משמשים להביע, רגשות כואבים של הנערה יהיה ממוזער. אבל כדי לפנות עוזר כזה עדיף רק ב -1 פעמים, עדיף להשתמש חומר סיכה לחות. העובדה היא כי ג'ל עם מקורר כך לדבר מוריד את הרגישות של השותף.

שמור הכל תחת שליטה 3

כאילו השותף שלך לא מכיל לשלוט במיטה, במהלך המין האחורי הוא יצטרך להגיש לך. לאמה חייבת להיות 100% כדי לשמור על התהליך תחת שליטה. באמת, להניע אדם כמה עמוק יכול להיכלל, ובאיזה מהירות לזוז. לשלוט על עוצמת החדירה, תנועות של גברים צריך להיות, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים, בצורה חלקה. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

ראשי, לסבול כאב בעת הכניסה לראש הפין. אחרי זה קורה, רגשות כואבים ואי נוחות, באופן כללי, יקטן.

Disquire את הפוסה הנכונה

כי איך כולם אומללים, הוורד הראשון הוא הטוב ביותר, בסופו של דבר, את התנוחה בצד שוכב על הבטן, הישבן העלאת uncorrect. במקרה הראשון, הגברת ב -100%, בסופו של דבר, שומרת על התהליך תחת שליטה, ולכן כדי לדבר יכול לסיים את זה, השני - הגברת, זה הפך, תופסת עמדה נכונה מבחינה אנטומית מאוד רגוע. להבין, ראוי להזכיר כי זה לא שווה להשתמש בתנוחה של הגברת מלמעלה. אז אתה לא תוכל לשמור את החבר תחת שליטה עומק הכניסה כדי לדבר והוא יכול לפגוע פי הטבעת ואת החור האחורי.

השתמש בתור הקונדום

תאמין לי, זה לא יהיה זמן. אחרי שרירי פי הטבעת להסתגל לחבר של שותף, גברת, דרך בו זמנית לעורר את הדגדגן, התחל לקבל שפם. הכל ידוע מזמן כי עם הזמן, הגברת תעלה, איך לעסוק במין אחורי ללא כאב יוכלו לגלות רגשות ורגשות חדשים. גם ב Spehinteer גבירותי יש מספר בלתי מוגבל של חיידקים, אשר, נופל לתוך השופכה לאדם, יכול להוביל איך כולם נמס, מחלות חמורות של מערכת השותפים gloa. כמו כן, על פי הסיבה הנתונה, זה צריך להיות הזמן לשנות את הקונדום לשנות, במקרה של אם אתה מחליט את המין האחורי כדי לשנות את המסורתית.

הגנה על AplaIM6

בסוף הסוציה, יש צורך להיכנס למקלחת ולשטוף את אזור פי הטבעת עם חיטוי, כפי שהוא למעשה לא מציאותי כדי למנוע microcracks. אנחנו גם ממליצים ליישם קרם מ טחורים על העור, זה יהיה כך לדבר אי נוחות, להפחית את בצקת של רקמות ונראה להגן עליך מפני ההשפעות של הנזק. במקרה שאתה לא יכול להשתמש בקונדום עם שותף, אדם בהזמנה לא חוקית צריך להיות שטוף, איך כולם נמס, חבר מיני עם סבון ושפוך פתרון חיטוי לתוך השופכה, אשר נועד להגן נגד מחלות מין ותורם לעצור את microflora הפתוגני.

לא שווה את זה מזיין את הרגשות של המעי הצפוף במהלך המין האחורי.

תמיכה של גברים עשירים - עבודה פסיכולוגית קשה. האנשים העשירים של ישראל לא התאימו בפומבי להראות נשים וילדים. זה נחמד יותר לבחור ליסר, אשר יקצה את הרמה ואוסף חברה מצוינת.

נראה שזה לא היה מפתיע, אבל זה תחושה רגילה פיזיולוגית. חברי מין לוחצים על הסוגר, יצירת הרצון ביותר, לשים את זה בעדינות, לשחרר את המעיים. ולא אתה, לשים את זה בעדינות, ביקר בשירותים כמה שעות לפני מגע, הבלבול לא יקרה.

כאשר יותר טוב להפריע מן המין האחורי:

עם תזונה של עצירות, שלשולים או repayments אחרים, כמו הרבה של יז, נהגנו לקרוא, מערכת העיכול. כאשר טחורים. עם dysbacteriosis מיושן, פורח ו פיצוח של חאנס. במקום שאתה לא סומך על השותף שלך. במקום למין posteriprecious שהשותף מכריז עליך, אווה אינה מוכנה לכך. במהלך הווסת.

לא שווה את זה מצפה כי כיצד אנו מבטאים, סוג כזה יחביד את המין הראשון. הכל יהיה להיפך - בשל הרגשות הכואבים, הגברת סביר להניח לא לקבל הנאה.אפילו יותר אמון אחוז 100 השותף ומשוכנע נאמנותו, לא להמשיך את המין האחורי ללא הגנה. פי הטבעת היא פיזיולוגית לא מיועדת לחדור לחבר, קירותיו חלשים מאוד, רגישים לסדקים ולבסוף נפצעו. לכן, הסיכון לחדירה מיד עולה.

Просмотров: 199 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Пятница, 19.04.2024