23:41
כמה זמן צריך סוף סוף לשלם preludes ואיך זה משפיע על סקס?

חוסר הקדמה (או הזמן החסר) - הסיבה העיקרית שבה מקבל אורגזמה רק אחוז קטן של נשים. Wemly מנסה לנווט רק על הרגשות שלך.משך, כמו בראשות, סקס באיכות גבוהה הוא גם מורגש מגוונים עבור כל אדם. חלקם קוראים "מין טוב" כמה דקות של תנועות רוויות, אחרים - כמה שעות, כמו אנשים משמשים להביע, לטפל ארוך אינסופי.מעניין, על הנוף של הרופאים, יחסי מין בריאים בריא חייבים להימשך יותר מ 1-2 דקות.

שירותי ליווי

1 למה נדרשת הקדמה? 2 כמה זמן צריך סוף סוף האחרון הקדמה מושלמת? 3 וכמה סקס טוב צריך להימשך?

למה נדרשת הקדמה?אני

הכל כבר מזמן לדעת מה עדיין מהר מאוד.

גבר מספיק כדי לסחוט כמה טיפות על היד מן בועה הבועה, כמו בראשות, את סיכה הביוב, לבזבז אותו על האזור היקר של השותף מוכן. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה אפשרי לא להתקרב על ליטוף של הילדה.

באופן טבעי, כזה קצר לא צריכה סקס יש גם היתרונות שלה. לפעמים, זה נראה ישירות. לדוגמה, כדי להשיג רגשות בהירים חדים בכל היבטים קיצוניים יוצאי דופן.

אבל ולא כל הזמן לתרגל אותו, הסיכויים שלך לקבל אורגזמה נראה לשאוף לאפס. אחרי הכל, אתה, כדי לכוון לתוך סקס יעיל באיכות גבוהה, בהחלט לא מספיק כדי להסתכל על חבר שנבנה. כאן יהיה האיש צריך לעבוד יותר רציני.

עם הזכות, כמו רבים חושבים, מספיק preludes הגברת:

פטמות מתנפחות ולהיות רגישות רבה יותר.

הצעות ליווי בישראל מושלמות. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים מוצלחים אשר הולכים להסתכל בהצלחה בחופשה, מטפלים ישירות מתחת לגברת יפה. הכנסה זו מספיקה, על מנת לספק באופן מלא באופן אישי את האובייקטים הדרושים.

זה גם אומר נוגע באצבעות שלך, השפה מתחילה להיות נתפסת יותר בהיר. גירוי מוסמך של הפטמות יכול מאוד לגדול את ההנאה שלך מכל התהליך. לא עוד פטמות לא נרגשים, לגעת בהם יכולים פשוט להתברר להיות כמו רבים, לא נעים וסודה, כפי שכולם יודעים, כואב; קירות לחות של הנרתיק. חומר סיכה טבעי מובחן, אשר "עובד" במהלך הפעולה המינית אפילו טוב יותר, אפילו כמה מאיתנו רגילים לקרוא, חומר סיכה יקר ואיכותי; אורגנים פנימיים. בהתחלה - הרחם. זה אומר שזה אומר כי אפילו החדירה העמוקה ביותר לא לגרום לכאב לידה אינו מוביל לפציעות; מקלות דם לעומס. וזה מאוד מגביר את רגישותו. זה אומר להגיע לאורגזמה קלטנטית, זה הפך להיות אפשרי להשיג אפילו מהר יותר וקל יותר. במקום זאת אתה מנסה לגעת הדגדגן רק באמצע שיעורי הבית, אז תבחין שזה לא מביא לך שום רגשות מיוחדים בהירים. זה טוב מאוד להדגיש מה בדיוק מתרחשת גם במהלך סקס ללא מספיק משחק. הדגדגן הבלתי חוקי קשה לקרוא "נקודת תענוג", שהיא למעשה לאחר הכשרה נכונה; שינויים פסיכולוגיים. ואולי אפילו לא צריך לקרוא כי אתה לא סביר כמו הרצון, מוססקל לפניו אפילו זין יפה מאוד גדול, ולא דקה בעבר החליטו את בעיות העבודה. זה יהיה רע אם לא שמים לב העובדה כי הקדמה גם מאפשר לך להירגע, לכוון למין ולהשמיע הנאה.

הקדמה היא בהחלט לא רק ליטוף, ליטוף של אזורים אינטימיים. יש לומר כי האפשרויות של כדור זה אינסופיות.

עבור כל נערה, הקדמה המושלמת היא כמה שילוב מיוחד של פעולות, מילים ותצוגות. להגיש עובדה אחת כי כמה אהבה סטירות ביטוי של כוח זכר עליהם לפני סקס. אחרים - עדין, כפי שכולם מובנים, תנועות חושניות.

או לחלוטין כדי לדבר מעדיפים להתחיל תהליך של שיחה פרנק על נושאים של עניין. כולם יודעים את זה ורק אחרי - כדי לעבור לפחות כמו.

אגב, אתה יכול להיות מסוגל לכלול לא רק את האינטראקציה של שותפים במיטה, ובכן, ואת המעשים שלהם מיד לפני המעבר לתהליך הראשי. לדוגמה, ארוחת ערב רומנטית, שיתוף אמבטיה, צופה בסרט ארוטי או קריאה שמטרתו בנושא מסוים של סיפורים.

כל זה גם ללא מילים גם מגדיר, כפי שכולם מובנים, גל סקסי. נראה שזה לא היה מפתיע, ובמיוחד, בעיקר ישירות עבור הגברות.

שיחות ראשוניות ניתן לקרוא מיוחד, כפי שכולם מובנים, הנאה חושנית. מקבל את זה, בעתיד, הנערה כבר קל יותר כדי לכוון את הפעולה המינית האמיתית. ולהמשיך להירגע פיזית בתהליך.

כמה זמן צריך prelude מושלם האחרון?2

לא, בסופו של דבר, אין פרלודים אידיאליים חל על כל. על איך כולם אומללים, כל אדם זה שלה.

תקופת האמת של הקדמה תלויה במצב רוח עד יום מסוים. לפעמים אני רוצה ברציפות ברזל בעדינות אחד את השני, לפני שתתחיל סקס. ועוד זמן - זמן קצר לאחר זוג נשיקות וזיהוי זה לזה ברצון בהיר לעקוב אחר המקרה.

לכן, זה לא צריך לנסות למצוא את המספר הטוב ביותר של דקות עבור משחק מקדים. לכל אחד יש משלה ומסוגל, באופן כללי, לשנות את היום של היום.

אבל במקום לקרוא כמו עובדות מסוימות, sexologists לציין כי זמן ההקדמה הממוצע הוא 7-20 דקות. עם מצב רוח רע, היעדר היחס המתאים, כאשר הראש למלא מחשבות, רחוק ממין, ייתכן שיהיה צורך להיות הרבה יותר זמן.

מלונים ראשוניים ארוכים נראה לעזור לעבור איך כולם יודעים עניינים יומיומיים במיוחד עבור סקס. ולהרגיש את הגוף שלך.

לְנַסוֹת:

להירגע לא רק לחשוב על הזמן; לא משקפים, ואם החצי השני היה עייף מזה נראה שנתפס; אל תנסה למהר את עצמך ואת "כוח" במהירות לעורר.

לא להתמקד איך אנשים משמשים להביע מספר מסוים - הזמן המושלם עבור משחק מקדים. ובוודאי לא רואה את השעון, וציין: "הנה עוד 8.5 דקות ואני אגיע לשיא של התרגשות. באופן טבעי, רשימה זו גם מקבלת את החכם של בן זוג, היכולת, איך כולם נמס, הנערה עצמה להירגע ולקחת את הגוף שלהם, נוחות פסיכולוגית בין אוהבי.

בישראל, אין לה מקום חופשי לדעות קדומות אם ההצעה תבוא בפעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים עם הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. כל אחד מודע לכך כיום ליסר פשוט פונה ללקוח באירוע, תומך ראיון וליווי אישה בכיתה VIP יהיה אינדיקטור למעמד.

אבל ישירות מן ההתאמה של הזמן והמאפיינים של משחק מקדים גם שווה להתחיל את הדרך שלך אורגזמות בולטות.התוכן של המאמר הוא מבחר של חומרי סיכה על כמה מאיתנו התרגלו לקרוא, לפחות טעם בחנויות המודרניות ובתי מרקחת אפשרו למין מוצלח כאבים גם בלי, כמו הרבה מייעץ, מלטף ראשוני.

וכמה סקס טוב צריך להימשך?3

זה נוגע לגברים חיכוך ישיר בתוך הגברת.

במקום שפיכה פשוט קרה קודם לכן, אז כאן זה כבר שווה לחשוב, והאם גברים הם עם בריאות. הכל כבר מזמן ידוע כי תנאי מוקדם הוא מאוד, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים, יחסי מין קצרה יכול פשוט להיות:

התרגשות מופרזת אינה אמורה לרסן את עצמה; אוננות אופטיבית לפני הפעולה; לא כל כך מזמן עשה ברית מילה; מחלות שונות של מערכת גנאי.

משך יחסי המין הוא אדם מאוד. אבל, על פי הסטטיסטיקה, רוב הגברות מעדיפות כך שזה נמשך לפחות 10-15 דקות.

אחרי הכל, האפשרות להשיג אורגזמה במידה פחותה מושפעת לבסוף משך ועוצמת החיכוך עצמם. חשוב יותר, איזה תנוחה נבחרה, איך בזהירות הגברת מוכנה לפעולה מינית כמו גברים מצוינים והיא עצמה מכירה את גופה. ובמקביל - מספיק זמן באיכות גבוהה הקדמה.

Просмотров: 633 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Суббота, 20.04.2024