13:44
לפלרטט לאמנות לכסף: חשפנות מקצועיות

גברים מגיעים למועדון הרצועה לא רק כדי לצפות יפה ballerinas יפהפיות, רבים הם אווירה חשובה של המוסד. יש כל כך הרבה תשומת לב לאדם שלך כי האורחים לא יגיעו לשום מקום. נציג הרצפה החזק נראה כי מרגיש פופולרי בקרב נשים, כי כל חשפנית ינסה ככל האפשר כדי לספק את האורח כדי לקבל עצות נוספות או סדר עבור שירות נוסף.

רקדנים מתחילים מאוד קשה להבין מה אתה צריך לעשות כדי למשוך את תשומת הלב של האורח. כמה פשוט אבל יעיל מאוד טכניקות עזרה עם כל מבקר כדי לקבל לפחות כמה חשבונות.

איש קשר חזותי

זה אמור להיות מסוגל לעשות כל רקדנית. בסוף הריקוד, אתה צריך לנסות לתפוס את העיניים שלך מבט של אחד האורחים ולשמור על קשר חזותי לפחות 10-15 שניות. זה לא דורש כמעט כל מאמץ מן החשפנית, אבל המבקר מיד מתחיל להרגיש מיוחד ולהניח כי הילדה תציג אהדה כלפיו. זה חייב להיות נבדק כמה פעמים, כמובן, עם גברים שונים.

לאחר הנאום, אתה צריך להתחיל לעקוף את השולחנות אלה "מזל". הם עדיין יהיו מכה, ואז זה יהיה מרוצה לרצות אותך עם זוג פריך.

שפתיים רטובות

הקבלה הקודמת יכולה להיות "מחוזקת". כדי לעשות זאת, במהלך מגע חזותי, נסה מלקק מיקוד ספוגים. אדם בהחלט מורכב מפלרטט ו ביטוי של עניין רב יותר. עם זאת, כדי להמשיך עם התקשורת שלך, תצטרך או להזמין אותך בטבלה כדי להזמין שירות נוסף.

אז האורח יקבל תשומת לב המיוחל של חשפנות, אשר יהיה באופן משמעותי את האגו שלו ואת רקדנית, בתורו, יעבוד טוב על זה.

הפגנה של "קסם" בכל התהילה שלה

קבלת פנים מיוחדת לאורחים בשורה הראשונה, אשר יושבים ממש ליד הסצינה. הוא צריך קרוב יותר לסוף הנאום כאשר גרבונים כבר הוסרו. בחר את "הקרבה", הוא הופך לפניו, מתפתח עם גבו ארוטי מקופל. עבור גבר יושב למטה, הוא פותח רק נוף עוצר נשימה של האינטימית ביותר, והכל בשבילו!

כמובן, להעז לטריק דומה, רקדנים חייבים להיעדר לחלוטין מחמאות. אבל, אם אתה עושה כזה מתנה עבור אורח "נכון", אז אתה יכול להביא חבילת שיא שלם.

עֲנִיבָה

כמה לשלם... איך להיות שן...

גברים רבים לרוץ להירגע ברצועה מיד לאחר העבודה, ולכן הם לבושים עם זרעים חמורים עם קשרים. חלק זה של חשפנות הממשלה משמש לעתים קרובות לפלרטט עם האורח. עם עניבה, אתה יכול פשוט לשחק קצת יושב ליד השולחן או למשוך את תשומת הלב של גברים לבד, מושך אותו במהלך החדירה סביב המסדרון. במהלך פרטית עם הדבר הקטן הזה אתה יכול גם לעשות הרבה מינית ומעניינת. מגע נוסף עם המבקר, כך גדל האפשרות לקבל תה טוב או סדר נוסף. באופן כללי, בידיים מיומנות של הרקדן עניבה להפוך אקדח אמיתי לעשות כסף.

לשקר על הברכיים

כמו שאתה יודע, יהירות - האושר השני. למה לחכות עד שהאורחים מזמינים עבור טבלה לתקשורת, אם אפשר להתקרב למקסימום וללא בקשה לשבת על הברכיים. כמובן, עבור קבלת פנים כזו שווה לבחור אדם בזהירות, כדי לא לבוא על פני הגס של המבקר שאינו מוגדר לבדר.

אם הכל הולך בצורה חלקה, אז האדם המום מרוצה חייב והקוקטייל יקנה אותך וגם להזמין כמה שירותים נוספים.

רגל סקסית

אתה יכול להפגין חלקים של הגוף שלך לא רק על הבמה, אבל אפילו לפני האורחים. במהלך היקף השולחנות, להציג את התצוגה כי יש צורך לתקן את הבירית או גרב לשים מינית את הרגל החיובית אצל גברים.

תאמין לי, המחווה הזאת לא תלך מעיניהם, ותקבל מיד כמה הצעות עבור "פיטורים" או צווים פרטיים ועוד. שירותים. נציגי מין חזק לא צריך הרבה עבור "רול". רק acceptor קטן, והם מוכנים לתת לך את התוכן של התיק שלך.

מגע מישוש

האורחים יכולים לגעת רקדנים אסורים, אבל חשפנית Superactory יכול אפילו צריך! אהבה לבקר הירך, דוחפת אותו מעט בחזרה וכתפיים, לחש משהו על העין שלך או אפילו לעשות עיסוי ראש. ככל שאתה נותן את זה, חזק יותר יש תודה מבחינה כלכלית.

הצעה אישית

אם האורחים לא ממהרים להזמין שירותים נוספים, הקפד לקחת את היוזמה עם הידיים ולהציע להם את עצמי. אתה יכול להגיד משהו כזה: "בשבילך, נחמד, יש לי הצעה אישית! אני תחנת פרטית עכשיו, בלי לפנות!-. אז המבקר ירגיש מיוחד ובוודאי הוא ימהר לנצל את האפשרות.

לעתים קרובות, נציגי מין חזקים חווים קשיים בתקשורת עם נשים, ולכן בר רצועת הם ביישן להתקרב חשפנות. לאורחים אלה ניתן לראות מיד. אם רקדנית מתבטאת ביוזמה, אתה בוודאי תלך עם תה ירוויח על Dopakh.

בקשת עזרה

עוד טריק כי לעתים קרובות חשפנות לעתים קרובות להשתמש כדי למשוך יותר תשומת לב. זה מספק את ההזדמנות לגעת. לדוגמה, ילדה יכולה לבקש אדם לעזור לה לתקן את הציר על שמלה או רצועת החזייה. קשר הדוק זה רק יעלה נציג מיני חזק, ובהחלט רוצה להמשיך. זה יהיה כאן רק כדי לגלוש ולהציע להזמין ריקוד קטן או החברה שלך לתקשר.

HMSURE ופלרטט אומנויות - מיומנויות חשפניות חשובות. נשים לחשים לפעול מקרוב על גברים. בחיים הרגילים של הנערה ואשתו נותנים כל כך הרבה מתנות של בעליהן וכריות, רקדנים כל כך להגדיל את ההכנסה שלהם. העיקר הוא לפעול בטוח ולא לפחד להקפיץ מאורחים. אדם יכול להיות רק מצב רוח או להיות רגל. אל תדאג, פשוט להפוך את המיקוד שלך על "קורבן" אחר מיד. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

Просмотров: 2257 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Пятница, 19.04.2024