13:43
למעשה, אדם גם רוצה את ההקדמה במין: לא ידעתי?

סקרים רבים שנערכו בארבע השנים האחרונות מראים: אחד הגברות העיקריות של תלונות מין הן חוסר הקדמה. מיידן הם אומללים העובדה שגברים ממהרים מאוד במעשיהם, וממשיכים "הראשי חלקים »יחסי מין מוקדם מאוד.

התוכן של המאמר

1 טמפורלי מסגרות והעדפות בינוניות עוד 2 מחקר אחד 3 שימושי adviсe

מסיבה זו, sexologists לייעץ לשלם משחק מקדים יותר. אחד מעבודות המחקר, חוץ מזה, הראה: ככל שהאדם משלם "היכרות" חלק במין, יותר מכשירי חשמל מקבל והוא עצמו.

בסקר שנערך על ידי מכון שיקגו, אחת של שלוש מאות 50 שתיים חבר 'ה בני 50 שבע עד שמונים 5 שנים. התברר כי אלה שהתאמנו הרבה זמן פרלוד, קיבל מספר פרסים: אנו מניחים כי נתונים אלה הבטיחו לקורא שלנו. אז בסופו של דבר אנו נראה כמה עצות הדרושות המסייעות לעשות טוב יותר חלק של סקס.

שותפים יכולים להראות לחבר חבר, לנשק, מאוחר יותר לעשות אחד את השני עיסוי, מאוחר יותר נשיקה שוב ... מאוחר יותר אתה יכול לדבר ולאכול על כוס קפה. במין מצוין, אין פעולה בהחלט הֶדפֵּס. כי המונח "הקדמה" אינו מתאים לחלוטין.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. שוב ושוב, לקוחות - צעירים משגשגים אשר במיוחד רוצים לנצח להופיע על הפסטיבל, הליכה ישירות מתחת לטפל עם גברת מרהיבה. כזה להרוויח די מספיק כדי להבטיח באופן מלא את כל הדרוש.

אפילו יותר טוב עיין בתהליך זה "משחק אהבה" או לפחות "ארוטי לגעת ".

זמני מסגרות והעדפות בינוניות

באחד מעבודות המחקר הקנדיות, ראיינו מדענים 100 50 שני הטרוסקסואליים זוּג. המשיבים היו אמורים לספר על כמה זמן בחייהם כבשו את ההקדמה, ומה שהם רוצים ליצור קטע זה בתקן. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%92%d7%9f/

נשים בממוצע, הם רוצים להקדיש תשע עשרה דקות לכינה ליטוף, אבל כמעט הם נמצאים מתוך אחד עשר דקות. גברים רוצה לבזבז על הקדמה בממוצע שמונה עשרה דקות, אבל למעשה זה הולך שלוש עשרה דקות.

זה סקרן כי שני המינים אקספרס למעשה תשוקות מונוטוניות עבור זה חשבון - בערך 18-19 דקות. החוקרים הגיעו למסקנה כי גברים ו גבירותיי מעריכות את התיאילציה הקדמית.

סדרה "יומני ערפד"

לגבי הזמן בפועל, אז יש יותר הבדלים - אחד עשר דקות עבור גבירותיי שלוש עשרה דקות עבור חבר 'ה. אבל מספרים אלה מתקרבים באופן משמעותי בינם לבין עצמם מה נחשב. אחרי הכל, מיתוס כל רכוש מציין כי חבר 'ה תמיד לצוד להפחית את הזמן של חיבה הכנה ולהמשיך באופן ספציפי "למקרה". אמנם למעשה ההעדפה של הרצפות שונה רק בתוך הגבולות דקה אחת.

כמו כן משתתפים ראיינו כמה זמן הם היו רוצים להקדיש תקשורת לפני סקס. התברר כי גברים בתחום זה מוערכים על ידי הנשים יותר נכון. אבל הבנות בחרו ברצינות את הצורך שלהם נאמן בתקשורת ולשיחה נעימה.

מדענים למדו עוד עובדה מרתקת. למרות גדול יותר מספר השירים האהובים, שבו הוא שיבח "סקס לאורך הלילה", למעשה, אנשים רוצים לישון יותר מאשר לבזבז על זה כל כך הרבה זמן. הגברות זקוקות לממוצע של 30 דקות, וגברים - 29-30 דקות.

עדיין אחד מחקר 2

כמה סקסולוגים מאמינים כי המונח "הקדמה" עצמה לא נכון לחלוטין. הוא שוכב מבנה מסוים במין, אשר באופן עקרוני לא צריך להיות: בהתחלה זה עוקב אחר שלב "A", מאוחר יותר - "B", ולאחר מכן במיוחד סקס ... משעמם ועצוב, זה לא נכון? למעשה, לעשות אהבה אינה ליניארית ובלתי צפויה תהליך.

הם 2.4 פעמים נמתחות מן הצרות עם זקפה. ב 2.2 Portiges בקשיים עם עירור. ב 5 פעמים פורטיבטיבי דיווח כי מין הביא רגשות מגעיל.

מוֹעִיל טיפים

התחל עם עיסוי. בפרט, פריט זה חשוב אם אתה ואת השותף שלך לחוות מתח בעבודה. עיסוי יהיה חופשי להירגע ולשכוח דילמות. התחל מאחור, ולאחר מכן לעבור באופן שווה לאזור של הישבן. ואז אתה יכול ללכת neatrately לעיסוי אינטימי. נשים יכולות למנוע ריקוד אוהב. יש נשים, במיוחד גיל בוגרת, אשר מבולבלים לרקוד או בבקשה את עצמך בנוכחות שותף. אמנם בעצם מעשים כאלה יכולים לשמש פרלודה מקסימה. אתה יכול להראות קנאות לשלוט. אם השותף אינו נגד תחושה בכוחך, לנצל כמה מחוות כאלה - למשל, לסחוט את ידו חזקה או גלגלת למשוך את השיער. ישנם גברים וגברות כי הם ללא מוח מפרקטיקות כאלה. לארגן קרב שובב עם כריות. מעשים כאלה לעתים קרובות לרוץ לתוך סקס. כאשר אחד מכם נכנע (בדרך כלל את האישה הראשונה contitulate), אתה יכול ללכת ליטוף חם.

זה בלתי אפשרי לזלזל במשמעות של משחק מקדים - זה גם מסומן על ידי תרגול, ו מחקר.

לספק את מטרות יליד בישראל בקלות, אם אתה אישה ארוטית מאוקראינה. עבודה בישראל מותרה בפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל אפשר לקבל מ 4600 יורו.

חמושים בעצה המפורסמת, אתה יכול לעשות מכנה ליטוף בלתי נשכח בקלות להקל על ההישג אוֹרגַזמָה.

Просмотров: 3459 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Среда, 24.04.2024