08:36
למה נשים אוהבות לעשות גבר מציצה?

ההקלטה בקרב נשים נשמרת יחס מעורפל. מישהו מנסה להימנע מסוג זה של מין, להסביר את זה על ידי העובדה כי התהליך שהם לא נעים. מישהו, להיפך, אוהב לעדינות ללטף את השותף ואפילו אוהב לבלוע זרע. אם במקרה הראשון הגאולה למציצה היא מבינה למדי, אז מה הסוד של הקבוצה השנייה של נשים?

התוכן של המאמר

1 נקבה בונובו לעשות זכר מציצה 2 נקבות של עכברים נדיפים עוסקים גם במין אוראלי עם הזכרים שלהם 3 זרע בולעת תורם לקורס הרגיל של הריון 4 זרע הוא לא נעים לפי הטעם, כי זה לא צריך להיכנס לבטן 5 רצון לספק שותף

למה כמה נשים כמו תחושה של חבר בין שפתיה יותר מאשר יותר "מסורתיים" סוגי קרבה? מדענים חושבים שהם מצאו את האמת. שם הם מצאו תשובות? כמובן, בעולם החי.

בונובו נקבה לעשות מציצה של זכר

בונובו הוא סוג של שימפנזה, ה- DNA של 98% מהאדם.

התקשות רוסית ופגמים של מידע הולידו לנחש לא מדויק כי ליווי הוא משהו, עם בושה, זה, על העובדה הזאת צריך להיות שותק. אבל כאן מעטים יודעים כי לשירותי ליווי בישראל אין שיתוף עם זנות.

למעשה, התרחשנו מקופים אלה. "מה מבדיל את בונובו (ואנחנו איתך) מבעלי חיים אחרים היא שיש להם הרבה יותר מין ומין שלו מכל שאר בעלי חיים," כותב את ג'ק הייט במאמרו "העתיד האורגיאסטי שלנו".

פעילות מינית שימפנזה אינה תלויה בתקופה של זרימה או תנאים חיצוניים - הם עושים את זה בשביל הנאה. זה חופש סקסי אמיתי, והוא מבדיל בונובו מימאים אחרים.

בנוסף לעובדה כי נקבות בונובו עוסקים לעתים קרובות במין לסביות, הם גם עוסקים לעתים קרובות במין אוראלי עם השותפים של הגברים שלהם. זה הוביל כמה מדענים לרעיון כי בתהליך האבולוציה, נשים החלו אהבה לעשות מציץ מאותן הסיבות מדוע אבות האבולוציה שלנו עשו, הבונובו - לשם הנאה.

הנקבות של עטלפים עוסקים גם במין אוראלי עם הזכרים שלהם

מדענים מאמינים כי הנטייה האנושית אל המציצה יכולה להיות מובנת על ידי לימוד השיטות של הזדווגות סוג מסוים של עכברים נדיפים. זה ידוע כי הנקבות של מין זה ללקק את הפין של השותפים שלהם במהלך תהליך ההתאמה.

על פי המחקר, עכברים תנודתיים נקבה לבצע נפילה ספציפית מאוד. בעוד קצה הראש של הפין זכר הוא הציג לתוך זה, הוא מלקק את הבסיס שלה. זה אומר שהתמכרות זו מונחת בדנ"א של כמה יונקים.

חוקרים מציעים כי הנקבות של עטלפים לעשות את זה כדי להרחיב את משך הזיקפה של גברים, ואת הרוק שלהם גם מסייע להגדיל את חומר סיכה.

בולעת זרע תורם לקורס הרגיל של הריון 3

מומחים גם טוענים כי מציצה יש יתרון גנטי, בנוסף להגדיל את כמות חומר סיכה או משך ההקמה.

המחקר שפורסם בכתב העת של אימונולוגיה הרבייה הראו כי בהצטיינות מכיל אותם אנטיגנים שבהם המערכת החיסונית נלחמת כאשר החולה הופך את השתלת האיברים.

כאשר אישה בהריון, זה קצת כמו איבר השתלות. המערכת החיסונית שלה גם תוקפת את אנטיגנים של האב, אשר יכול להוביל לסיבוכים שונים. לכן, מדענים מאמינים כי יותר אישה בולעת את הזרע של האיש לפני שהיא נכנסת ממנו הריון, ככל שהגוף שלה מתרגל לאנטיגנים שלו.

זה עוזר לה לעבוד סובלנות, ולכן המערכת החיסונית שלה היא פחות סביר לתקוף הריון כשזה מגיע.

הזרע הוא לא נעים לפי הטעם, כי זה לא צריך להיכנס לקיבה 4

נשים מחולקות 2 סוגים: אלה שאוהבים לבלוע זרע ואלה שאינם לסבול טעם זרע. עם זאת, זרע זכר יש מוניטין רע במונחים של תחושות הטעם. נערות ליווי בחיפה

ג'רי קואן, מחבר הספר "למה אבולוציה ורן" עולה כי נשים בתחילה מעולם לא נאלצו לבלוע זרע.

איסוף מוסמך מתכנן לעבוד עם עשיר בישראל. הם בהחלט נדיבים ומנומסים. רק זה בדרך כלל לא רגעים חיוביים מאוחדים בעבודה.

אם זה היה ההפך, אומר Koin, הברירה הטבעית תהפוך את הזרע לשנות את הטעם טוב יותר.

הוא מעביר השערה כי הברירה הטבעית תומכת בטעם הגעיל של הזרע, כך שהוא מקבל רק בתוך הנרתיק, ולא בבטן.

הרצון לספק שותף 5

להסיח את התיאוריות המדעיות ולהסתכל על מציצה מצד שני. רוב הנשים כמו למצוץ חבר כי זה נותן הנאה לשותף שלהם - הגירסה היא פשוטה ככל האפשר ועבודה.

את הנשים הנסקרות אשר מתרגלים מציצה בחיי המין שלהם אמרו שהם אוהבים את העובדה כי אדם נהנה לתהליך זה. הם גם מקבלים הנאה מזה, ורבים מרגשים להפליא.

בנוסף, כתוצאה של מציצה, אי אפשר להיות בהריון, וזה פריט חשוב עבור רוב הזוגות. זה אומר כי סוג זה של סקס יכול להיות מעורב, לא לדאוג לגבי אמצעי מניעה ותוצאות בלתי רצויות אפשריות, אשר מאפשר לשני השותפים להירגע לחלוטין וליהנות זה לזה.

Просмотров: 96 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Пятница, 29.03.2024