12:31
מהו סקס אנאלי מסוכן? מה ההשלכות שלו?

רב זוגות נופש לקרבה אינטימית לא סטנדרטית - סקס אנאלי. כמה rf ריבית, אחרים לגיוון. אם הוא מוכשר להתכונן לזה, אז אתה יכול קבל הרבה הנאה. אבל זה מגוון של קרבה יכול להיות מסוכן עבור בְּרִיאוּת.

גלוי מנוסה רוצה לעבוד עם אנשים עשירים של ישראל. הם תמיד חסרי עניין ומנומסים. אבל זה בדרך כלל לא רק רגעים חיוביים בעבודה.

רבים שואלים שאלה מאשר סקס אנאלי מסוכן. אם אתה שואל את פרוקטולוג, התשובה יהיה באופן חד משמעי - הטבע אינו מספק סוגים כאלה של שמחה. פִיסִיוֹלוֹגִי התכונה של הפתיחה האנאלית אינה מאפשרת את הסוגר להתרחב מתחת לגודל חבר ללא אמון מיוחד.

התוכן של המאמר

1 מרגיש במהלך סקס אנאלי 2 השפעות של סקס אנאלי

על ידי תוצאות סקר סוציולוגי במדינות אירופה 75% מהאנשים שנסקרו הודה כי הם עוסקים במין אנאלי לגיוון וריבית. 3% אוכלוסיות משתמשות בסוג זה של קרבה אינטימית במהלך הווסת. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%99%d7%a1%d7%a8%d7%99%d7%94/

מרגיש במהלך sexi אנאלי

ב preeliminary מלטף את הגוף מתחיל לייצר חומר סיכה מיוחד בנרתיק. היא מסופק על ידי הטבע כדי למנוע שפשוף. ב סיכה חור אנאלי זה לא בולט ואת הפונקציה יש עוד. במהלך החדירה של סקס זכר איברים Sphincter הוא דחוס באופן טבעי. בשל יובש חור אנאלי יש כאב חמור ולעתים קרובות סדקים בפי הטבעת.

עכשיו בבתי מרקחת סקס למכירה ג 'לים שונים קרמים למין אנאלי. הם מפחיתים כאב במהלך המעשה, אבל אחריו נותרים אי נוחות במשך כמה ימים. עדיין צריך לקחת בחשבון את גודל הפין באדם. הנרתיק הוא אלסטי, זה לוקח כל צורה של גוף הילד זכר. את הקירות של פי הטבעת הם לא כל כך אלסטי. לכן, יותר חבר, ככל שהכאב הארוך של הכאב לאחר המין האנאלי נשמר.

את ההשפעות של sex2 אנאלי

רק ב Pornfils להראות הנאה מ סקס אנאלי. Sphinteer מן השחקניות במהירות ורווחה, וחבר זכר נכנס פנימה ללא בעיות. במציאות התמונה שונה, בנוסף סדקים ושברי, סוג זה של שמחה מינית הוא tatt עצמו סכנה.

קוֹדֶם כֹּל, יש שידור של מחלות מין אם החוק מתרחש ללא קוֹנדוֹם.

שנית, החיידקים הטבעיים של פי הטבעת נופל בפצע ופיתוח מתגוררים זיהומים.

רב זוגות עבור מעשה אחד התאמן בנרתיק ומין אנאלי, לסירוגין אותם. זֶה אסור בהחלט, כי חיידקים בנרתיק ובפי הטבעת שונה. התנועה שלהם מובילה למחלה של מערכת גנאי. מלבד חיידקים טבעיים בגוף האדם יש טפילים רבים. הם לא מופעל לפני הזרע נכנס לתוך חור אנאלי.

בגלל מעיים יבשים יש נזק סיכון ראש של חבר זכר או דמעה רֶסֶן. בקצב אינטנסיבי במהלך יחסי מין, השותף סיכונים גוף הילדים, הגורם לכאב חריף ואי-נוחות מתמשכת. כתוצאה מכך, אם הרסן היה פגום, השתנה תהיה מלווה באגודלים או לְהַשְׁלִיך.

אם פרטנר לא עשה את הבטן לפני סקס אנאלי, במהלך החוק עולה הסיכון של בידוד לא רצוני. גם אם פי הטבעת היה ניקה מראש, הגזים עדיין עומדים, וזה מקלקל את האוויר חֶדֶר.

עַכשָׁיו מדיה רבים מדברים על היתרונות של סקס אנאלי, להוביל אנשים רבים, אומרים כי סוג זה של שמחה שימושי בהריון Gemorrhoid ומניעת. כל זה לא מחובר למציאות. העיתונאים צריכים להשתחרר תחושה, לכן, ממציא דברים שאינם קיימים. סקס אנאלי לא יכול להיות שימושי בשל מספר סיבות וגורמת לתוצאות הבאות:

סדקים ב חור אנאלי. Dibacteriosis. נֵזֶק מחיצות בין הנרתיק לבין פי הטבעת. דַלֶקֶת וחלש את הסוגר. דַלֶקֶת רירית רירית. טְחוֹרִים. מחלת הסרטן. לשבור את הקירות של פי הטבעת. בריחת שתן גזים וקריקטורות. פיתוח זיהומים.

זֶה רק חלק קטן של השלכות שליליות. אם אתה יודע מה המין האנאלי יהיה מסוכן, הם יסרבו מתוך סוג זה של קרבה אינטימית.

בישראל, אין בהחלט דעות קדומות, ואילו ההצעה עולה לעבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים הגדרות מוסריות גבוהות. בהחלט כולם מודעים לכך שבתור את האסיקיטן רק מלווה את הלקוח באירוע, תומך בראיון וליווי ילדה בכיתה VIP הוא אינדיקטור למעמד הציבורי.

סקס לא קונבנציונלי יכול לעשות מגוון לחיי השותפים, אך רקע רגשי וטבעי יישברו.

רְפוּאִי מחקרים הראו כי חולים עוסקים באופן קבוע אנאלי קרבה, יש פתולוגיה חזוי ב 96% של מצבים. בתקופה משנת 2002 2006 69% מהאנשים סבלו על ידי neoplasms ב פי הטבעת, אשר בריאות מושפעת שלילית בכלל. כ -3% מהאדים אובחנו סרטן פייתום. עד כה, אחוז עולה הרבה פעמים. ל. שותפים החלו לתרגל סקס אנאלי לעתים קרובות יותר.

על ידי סטטיסטיקה של גברים הם לעתים קרובות חולמים ומציעים שותף כזה סוג של אינטימי תִקשׁוֹרֶת. נציג מוסמך של מין חזק, שאוהב את ראשו, יודע עליו השלכות שליליות ולעולם לא מציעים סקס אנאלי.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

למה גברים רבים רוצים לשפוף שותף למין אנאלי? ורובם יודעים על הרצינות של התוצאות של תהליך זה. הסיבה היא פשוטה - תחושת הכוח, הענווה של הנערה. הצר המיוחד של החור האנאלי שיחק גם, מטבעם הרבה יותר אלסטי מאשר הנרתיק. בנוסף, סקס אנאלי - "פירות אסורים". וככל שהנערה תיעללה ממנו, חזק יותר שהאיש ירצה את זה. אבל הרופאים פה אחד בחוות דעת - סדירות של סקס אנאלי לא יעלה על פעם אחת ב 12-14 ימים. אחרת ההשלכות על הגוף יכול להיות רציני מאוד.

Просмотров: 351 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Четверг, 28.03.2024