08:59
מחפש איש עשיר

עושר מרים נשים רבות. אני רוצה ללכת על מרכזי קניות ולקנות את כל הדברים הרצויים. כדי לעשות זאת, אתה צריך לעבוד הרבה: ללמוד, לעבוד בביטחון ללכת דרך סולם הקריירה. אתה יכול ללכת דרך קצרה יותר - להתחתן למיליונר או פשוט למצוא את החסות. אנחנו לא מדברים על חסות, שיש בראש השקעה בעסקים. לא, להשקיע את ההון שלך יהיה בך.

לא לכל הנשים כמו דבר כזה התוכן. אבל האם זה חייב? אם אתה מבין את הניואנסים, אז למעשה זה תפקיד קשה שישאל לא כל.

תוכן: מי הם?

כיום יש נוסח רבים, אשר בצבעים בהירים מתאר את האישה הזאת לנו. למעשה, התוכן הוא בחורה אשר במתן מלא של שותף עשיר. זה עשוי להיות נשוי, אבל זה לא נקודה חובה ביחסים כאלה. תקשורת לא פורסמה, והגברת עצמה נמצאת בצל. אבל זה לא מונע ממנה ליהנות מכל היתרונות של עולם מתורבת.

בחזרה בזמנים המלכותיים, המלכים מקיפים את עצמם עם מועדפים. הם הקצו שלום בארמון שלהם וביקרו כאשר הם שקל את זה הכרחי. ככלל, בני זוג של אישים בכירים ידעו על קיומו של דגים כאלה. בעולם המודרני, הכל קורה כמעט גם. רק הפילגש לא גרה בביתו של איש העסקים, ואשתו מיומנות מעמידה פנים שהוא לא יודע על הקשרים של בעלה. אדם אינטליגנטי יעשה כל מה שמשפחתו הלגיטימית אינה יודעת כלום על הקשרים הנורשיים האלה.

אני רוצה להיות התוכן!

נשים שרוצות לקחת צעד משמעותי בחברה עם תענוג גדול ללכת על יחסים כאלה. אם אתה גם מחליט שאתה ראוי יותר מאשר נהג מונית רגיל של כניסה שכנה, אז זה הזמן לפעול. זכור כי הנוער הוא תקופה תכופה. וגברים עשירים רוצים לראות גברת צעירה ויפה כגברת. האשה הבוגרת שהוא רואה כל יום, כי היא מעלה את ילדיו.

כדי להפוך את התוכן אתה יכול להשתמש במשאבי אינטרנט רבים. הם מציעים להירשם ולמקם את התמונות המנצחונות ביותר שלהם. לאחר מכן, זה נשאר רק כדי לצפות כאשר דוד משלם תשומת לב לפרופיל שלך, שרוצה לשלם עבור החברה שלך. דירות דיסקרטיות בצפון

יש עוד אפשרות כאשר היכרויות אינו מקוון, אבל עם פגישות אמיתיות. כדי לעשות זאת, אתה צריך לדעת בדיוק איפה המיליונרים מבלים את זמנם. לפני שיצא מהצורך להכין את עצמך. זכור כי אתה בעד סחורות, ולכן, אריזה ופרסום עניינים:

  • למד להוציא כסף על סלוני יופי. מניקור והנחת מושלמת - סימן לאישה מטופחת. זה יופי כזה כמו בחורים עשירים.
  • בדוק את הארון שלך, מיד להיפטר דברים baggy. אם אתה מפקפק בטעם שלך, לבחור את הקלאסיקה. Pretted צלליות קפדניות תמיד למשוך את תשומת הלב של אנשי עסקים. חולצות קלות וחצאיות-עפרונות הם אידיאליים לטיול לתיאטרון.
  • בקר בכל האירועים החילוניים ואתרי נופש יקרים. כמובן, זה ידרוש עלויות נוספות. אבל אתה בונה את החיים האישיים שלך ואת הקיום נוח. זה לא נכלל כי על החוף הרגיל של הים השחור תוכלו לפגוש את האוליגרך עם מיליארד דולר. צריך לבקר במקומות המתאימים.
  • לפגוש את הצדדים עם הרבה אנשים. זכור כי מועדוני לילה רבים מעת לעת לדלג על בנות מסוגנן ויפה בחינם. למד על כל המקומות האלה להיות בזמן הנכון Kolo איש עשיר.
  • להיות ארוד, קריאת ספרות וביקור במגוון אירועי תרבות. בנות טיפשות הן אובייקט לא מעוניין לתקשורת, במיוחד להשקיע את כספה.
  • גם לבשל גם כדי להיות מסוגל. האוליגרכים באמת כמו כאשר הארון פוגש את ארוחת הערב שלו מבושל עם הידיים שלה. בקר קורסים קולינריים.
  • אמנות החיים לתוכן

    תוכן לא מוכר אהבה שווא ותשוקה. גברים משקיעים את כספם בצעירותיהם. גורם זה חשוב. זה מגדיל את מעמדם של כל זכר, שערה הוא שיחק על ידי סדין. ככלל, תשומת לב לנשים עד 25 שנים. גברת במשך שלושים מוצאים את חסותו כמעט לא מציאותית. נוער עזבו, ועם התחת שלה אלסטי וחזה. אולי זה נשמע מחוספס. אבל אתה צריך להיות מציאותי ולהבין כי שאילתות חבר 'ה מורכבת הם ענקיים.

    אתה צריך לחשוב טוב, אתה יכול להתאים את זה מוזר תפקיד תפקיד גבוה. זה מספיק קשה להתמודד עם התפקיד של התוכן. גבירות מנוסות בנושא זה לתת אלפי עצות על הבלוגים שלהם. כמה התנהגות אימון על אשר הם אומרים בפירוט איך לחיות יפה ובלי אהבה. בכל מקרה, ייעוץ חשוב נשאר אחד המציע בנות בפירוט ללמוד פסיכולוגיה זכר בפירוט. גלאים רבים צריכים לא רק במיטה, אלא גם לשפוך את נשמתם. חשוב להבין מתי אתה רק צריך silend. כל הדקויות האלה יעשו לך תוכן ייחודי. עם נשים כאלה אני לא רוצה חלק, הם מקבלים מתנות יקרות לעזור לפתח את העסק שלהם בעסקים.

    רגעים חשובים המדווחים כדי לצפות בכל תוכן:

  • למד להקשיב ולא לשאול שאלות נוספות. אל תעניין את העסק שלו ואת ההכנסה. לך בחור עשיר בא לנוח, ולא לחשוב על העבודה שלי.
  • לדבר יפה ושיפוטית. אם אתה מרגיש חוסר יכולת בשאלה, נסה לתרגם כראוי את הנושא. קרא הרבה לא להיות מלא מילים טפילים.
  • בצע את הדיור שמשלם את הראשי. ברדק והרים מאכלים לא רחוצים מאפיינים אותך לא בצד הטוב ביותר. רבים כדי לסייע להזמין את האומנים שעוקבים אחר רמת הטוהר הנכונה.
  • תמיד להיות יפה. בצע את המראה שלך - זוהי האחריות העיקרית של כל תוכן. אתה צריך תמיד להקצות זמן על מניקור וטיול בסלוני יופי. זה בשביל זה כי אתה מקבל סכומים שנמדדו על ידי אלפי דולרים.
  • Просмотров: 78 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    Приветствую Вас, Гость!
    Четверг, 28.03.2024