06:02
מורה לריקוד מרגרה

בין הריקודים ההודיים המאוזנים והרגועים ביותר, מרגרה היא הריקוד של חברת חקלאות, אנשים שלא היו לוחמים ולא מתבודדים. ההתייחסות הספרותית המוקדמת ביותר לצורת ריקוד זו נמצאת ב-Tiruvaiyar Tirumurai, אנתולוגיה של טירומנטירם מאת קפילאר, שהפך לתלמידו של אגתיאר.

Margara או Margaṟā, פירושו המילולי "הליכה על ריקודים". שם המקום הזה נובע מטמילית மர்கா - 'ללכת' נערות ליווי באילת|https://www.israelxclub.co.il/נערות-ליווי-באילת-שירותי-ליווי-באילת/

זהו ריקוד קבוצתי הכולל גם 'Otta or Sankeetham Pattu' (להכות עם עלה דקל) וגם 'Mari Kattu' (להכות עם הידיים).

היא שגשגה בטמיל נאדו אך איבדה את אדמת הולדתה בשל גורמים פוליטיים-תרבותיים. כיום אנו יכולים לראות את זה רק מפעם לפעם בכפרים

Margara Dance היא אפליקציה המספקת צוות ריקוד ערבי, כך שתוכל למצוא בקלות מעצב שיספק את הצורך שלך.

תכונות עיקריות:

- חפש מעצב עם הקריטריונים הנכונים

- הזרמת וידאו

- מעקב GPS https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/דירות-דיסקרטיות-בחיפה/

- חקירה

- הגיבו ושתפו

מרגרה מורה לריקוד

Margara Dance Teacher היא אפליקציה של קבוצת רקדנים, כוריאוגרפים ומהנדסים, המקדמת ריקוד מסורתי באמריקה הלטינית, הקומביאנית והארגנטינאית באמצעות שיעורי סרטונים אינטראקטיביים. פלטפורמת חינוך זו מצטרפת את הידע של הרקדנית לטכנולוגיות הדיגיטליות העדכניות ביותר הסוללות את הדרך לעתיד של הוראת האמנויות.

המורה לריקוד מרגרה נוצרה כדי לעורר את האהבה הזו לריקוד אצל כל האנשים ללא קשר לגיל או כישרון. מרגרה נועדה לשמש אסמכתא לכל החיים: אתה יכול למיין הכל ממתכוני סלסה ועד מדריכים כיצד להכין שרביט למתחילים משלך. זה מאפשר לריקוד לחזור למטרה המקורית שלו באמצעות יצירת קהילה שבה אנחנו רוקדים יחד ונהנים מהזמן שלנו יחד ליצור משהו יפה עם גוף אחד וזוג ידיים אחד בלבד

השם "מרגרה" נובע מסיפור ארגנטינאי על שני חברים שהובטחו להם מאה שנים של ידידות מושלמת אם הם נשבעו לא לספר לאיש את סודם וימשיכו להיפגש מדי יום בשעה

מרגרה החלה שיעורי ריקוד בגיל ארבע שנים. כשהיה בן 12, משפחתו חרגה ממוצאם הרוסי, ועברה לטנג'יר שבמרוקו. בתחילה התנגדה לרעיון להיות רקדן, מרגרה מאמינה שזו מעולם לא הייתה הבחירה הראשונה שלו. הוא למד תואר ראשון באמנויות בווילוק קולג' וסיים את לימודיו ב-1934. הוא פגש את טיילור גורדון באותה שנה, שהתייעץ עם מרגרה לעתים קרובות על אמונתם המשותפת לייסד את בית הספר לריקוד מרגריטה.

לרוע המזל, מרגרה חלתה בשנת 1954. עם זאת הוא לא נרתע ולאחרונה ב-7 בנובמבר 2018 מרגרה נפטרה בשלווה בביתו בגיל 103.

המורה לריקוד מרגרה יוצר במאמר זה הוא דוגמה יפה לאמיתות, פשטות ומידות טובות שהיוגה מרמזת. המורה לריקוד מרגרה הבטיח לקטלי כוחות מעולים תוך מספר ימים, ולאחר מכן, לאחר שפנה אליו במהלך כשלושה חודשים, הוא מתמודד עם המרגרות בפקודה להפסיק ללמד. נכבד את הצורך של אדם זה בפרטיות, שכן רצון אלוהים נחקק; לא רק רצון האדם.

הכוונה בכתיבת ההקדמה הזו הייתה להוביל לתאר את ג'ובין כדמות מרושעת מסיבות שונות, שכן להיעלמותה יש השפעות שליליות כמו צמצום מספר המורים בבית הספר.

ראיתי לפני כמה ימים ביוטיוב ששני הרקדנים האלה יצאו מקצב, והמורה שלהם תיקנה אותם ואמרה להם איפה הם טועים.

לאחרונה ראיתי סרטון מאוד מעניין של שני אנשים שנאבקים בריקוד הזה. המדריך אמר שבכל הנוגע ללמד ריקוד מסוג זה לא היו יומרה, חוסר ביטחון או חסימות נפשיות. הסיבה לכך היא שהם מסוגלים לתקן את התלמידים במקום מבלי לחשוש להרחיק את הכיתה מהמצופה משגרה.

Просмотров: 66 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Пятница, 29.03.2024