14:08
סטודיו לריקוד מרגרה

סטודיו לריקוד מרגרה הוא עסק משפחתי הפועל כבר למעלה מ-30 שנה. בעבר היה לה סטודיו קטן שנמצא בחלק האחורי של ביתם, אבל כשהמוניטין של מרגרה גדל וקהל הלקוחות שלהם, הם התרחבו למקום אחר באותו רחוב.

סטודיו לריקוד מרגרה מציע שיעורים לכל רמות הניסיון, ממתחילים ועד למקצוענים. הם מציעים שיעורים קבוצתיים ופרטיים כאחד. בסטודיו יש גם מבחר גדול של בגדי ריקוד למכירה ומציע אירועים מיוחדים שונים לאורך השנה.

הסטודיו לריקוד מרגרה הוא מקום מצוין ללכת אליו אם אתם מחפשים פעילות מהנה שתשמור אתכם פעילים ותעזור לכם להרגיש טוב יותר עם עצמכם באמצעות הריקוד!

Margara Dance Studio הוא סטודיו לריקוד המציע שיעורים במגוון סגנונות ריקוד שונים.

הסטודיו מציע מספר סגנונות ריקוד שונים, ביניהם בלט, סטפס, ג'אז, היפ הופ ומודרני.

השיעורים תוכננו כך שיתאימו לצרכים של כל אחד מהרקדנים מתחילים ועד מתקדמים.

Margara Dance Studio הוא סטודיו לריקוד בלוס אנג'לס המתמחה בבלט, ג'אז וסטפס.

Margara Dance Studio הוא סטודיו לריקוד בלוס אנג'לס המתמחה בבלט, ג'אז וסטפס. הסטודיו הוקם על ידי גילדה מרגרה בעלת ניסיון של למעלה מ-30 שנה כרקדנית וכוריאוגרפית מקצועית. הסטודיו מציע שיעורים לילדים וגם למבוגרים בעלי רמות מומחיות שונות.

Margara Dance Studio הוא סטודיו לריקוד בברוקלין, ניו יורק. זהו מרחב המספק הזדמנות לרקדנים לצמוח וללמוד בסביבה שתומכת בהם.

סטודיו לריקוד מרגרה מתמקד בהוראת יסודות הריקוד ומציע גם שיעורים לתלמידים מתקדמים יותר. הם מציעים גם סדנאות בנושאים שונים כמו ריקודים חברתיים, בלט, היפ הופ ועוד.

Margara Dance Studio הוא סטודיו לריקוד בעיר ניו יורק. הם מציעים שיעורי בלט, סטפס וג'אז לילדים ולמבוגרים.

הסטודיו לריקוד מרגרה מלמד ריקוד לילדים בעיר ניו יורק כבר למעלה מ-30 שנה. הוא הוקם על ידי תרזה מרגרה בשנת 1982. הסטודיו מציע שיעורים בבלט, סטפס וג'אז לילדים ולמבוגרים כאחד. הם ממוקמים ברחוב 12 במנהטן, רק כמה רחובות מפארק יוניון סקוור.

סטודיו לריקוד מרגרה הוא סטודיו לריקוד בבעלות משפחתית. הם מציעים שיעורים בבלט, סטפס, ג'אז, היפ הופ ועוד.

סטודיו לריקוד מרגרה הוא סטודיו לריקוד בבעלות משפחתית. הם מציעים שיעורים בבלט, סטפס, ג'אז, היפ הופ ועוד.

בני הזוג מרגרה מלמדים כבר למעלה מ-30 שנה. הם תמיד האמינו שהדרך הטובה ביותר ללמוד היא ליהנות בזמן שאתה עושה את זה.

Margara Dance Studio הוא סטודיו לריקוד באזור צפון יורק.

The Margara Dance Studio הוא סטודיו לריקוד באזור צפון יורק. זה קיים כבר למעלה מ-30 שנה ומוקדש ללמד ילדים, בני נוער ומבוגרים לאהוב ולהעריך את אמנות הריקוד. הסטודיו מציע שיעורי בלט, ג'אז, היפ הופ, סטפס, ריקוד מודרני ועכשווי וכן שיעורי כושר הכוללים Zumba® Fitness®, Body Attack®, Body Combat® ועוד.

סטודיו לריקוד מרגרה מעניק שיעורי ריקוד בסביבה מקצועית ומהנה. הם מלמדים סגנונות שונים של ריקוד, ויש להם גם צוות של רקדנים מקצועיים המלמדים את הילדים.

הסטודיו קיים למעלה מ-20 שנה, והם מספקים שירותים לילדים וגם למבוגרים. הם ממוקמים באזור נהדר עם הרבה חניה עבור הלקוחות שלהם.

Margara Dance Studio הוא סטודיו לריקוד בטורונטו המציע שיעורים לילדים ומבוגרים.

Margara Dance Studio הוא סטודיו לריקוד בטורונטו המציע שיעורים לילדים ומבוגרים. הסטודיו מלמד אנשים לרקוד כבר למעלה מ-30 שנה. הם מציעים מגוון שיעורים, כמו סטפס, ג'אז, בלט, היפ הופ ועוד. סטודיו לריקוד מרגרה מספק גם שיעורים פרטיים למי שרוצה להתמקד בתחומי עניין ספציפיים או שרוצה לשפר את הטכניקה שלו.

Margara Dance Studio ממוקם בכתובת 1701 Queen St W Toronto ON M6R 1C2 Canada https://tessa-murphy.com/regions/Discreet-apartments-in-Ramat-Gan.php

Просмотров: 61 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Суббота, 20.04.2024