12:32
תנוחות נפוחות ביותר במין: הטוב ביותר 8 פוסט עבור לילה חם

במהלך יחסי מין, הבחור והנערה מוכנים לניסויים והם מתחשבים שוב ושוב, לא משנה מה לנסות לשלב תחושות נעימות ויוצא דופן של קמה סוטרה. המיקום הנבחר כהלכה מובטחת כדי לספק את ההנאה המתקדמת ביותר כמנו. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

התוכן של המאמר

1 עבור מה שאתה צריך תנוחות חדשות? 2 גשר גבוה 3 הרוכב הטוב ביותר 4 לא סטנדרטי 5 עגלה 6 Tsarsky Tron 7 אמזון מודרני 8 פילגש נלהבת 9 פורנו

כדי למלא חלק, צורה פיזית טובה נדרשת, אבל יש אפשרויות פשוטות כי הוא הבזיק שוב ושוב לתוך פורנו. מצא את התנוחות הנפוצות ביותר במין אפשרי לא רק בקמא סוטר, אלא במאמר. אבל ללא קשר להעדפות, יודע את השם במין יהיה שימושי.

מה הם תנוחות חדשות?אני

יחסים טובים, אהבה, הבנה הדדית ואמון ביחסים בין גבר לאישה - זה יפה, אבל בלי סקס באיכות גבוהה זה לא הגיוני. רגשות מביאים מלאות רגשית, ומין מהדק הכל ברמה הפיזית. תנוחות חדשות נושאות תחושות חריגות, ללמוד לחוש את גופו ואת שותפת הגוף, להבין בלי מילים. הכל תשוקות.

יש קטגוריה של זוגות כי כל חייהם מעדיפים שניים או שלושה תנוחות ולנסות לא לשנות אותם. הסבירות היא גדולה, כי מערכת יחסים כזו משעממת ומונוטונית, ובכי על סיכוי קל יהיה פיתוי עצום לנסות משהו חדש בצד.

הזווית הנכונה של כניסה לחבר וגירוי של האזורים הארוגניים של נשים תלוי בתנוחה. אם האורגזמה היא בינונית, תחושה של חלשים ומין כבר זמן רב חוב אמיתי לפני השותף, אז אתה צריך לקחת בדחיפות ולשנות את התנוחה. יותר מין תנוחות לגברים ולנשים תמצאו במאמר שלנו.

התנוחות המושחתות ביותר למין:

גשר גבוה

הנערה נופלת על המיטה וחזרה, נשענת על הידיים המוארכות, מכופפת את רגליו בברכיים ומעלה את האגן. זה צריך להזכיר את התרגיל "גשר" מחינוך גופני. רק עכשיו אתה לא צריך לקבל בחזרה. רק רגליים נרחבות לצדדים, כך שהשותף קל יותר להיכנס.

אדם חייב להחזיק באגן מעט כדי לעזור לנערה איזון. תנוחה יוצאת דופן שבה האדם יהיה גלוי לחלוטין את הגוף של הנערה יוכל לעורר את הדגדגן עבור אורגזמה מהירה.

הטוב ביותר Rider3

גבר נופל על המיטה, הנערה יושבת סקוואט, רגליים נרחבות בצד ותנועות באביב חלקה מתחיל חיכוך. ידיים לה יותר נוח לשמור על הברכיים כדי לא ליפול זמן של תנועות פעיל. אם אתה מתעייף מרגליים מהירות, אדם יכול לקחת יוזמה על עצמך, clamping שותף עבור הירכיים. רגליים חזקות תועברו משך הממצאים בתנוחה לא נוחה. אבל מחזה כזה לא ישכח לעולם לא.

לא תקן 4

תנוחה מסובכת מאוד. עבור ביצוע שלה אתה צריך קצת podnaping ולהתאים לנוע כך שזה היה נחמד. ילדה פולס על הגב, והידוק את ברכיו אל החזה, הניח רגליים על הצדדים.

כדי להגשים תשוקות ילידיות בישראל, אם אתה נערה מענגת מרוסיה. ניתן לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. מראה מודל ליידי להציע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל אתה יכול להרוויח חודש מ 2,500 $.

איש יושב על גבה ונעשה במצב של ברך. חבר מקסימלי הציג עמוק לתוך הנרתיק והנערה מתחילה להזיז את הירכיים שלו. תנוח מזכיר רוכב לאחור, רק עם גבר מלמעלה. קשה, אבל יוצא דופן מאוד!

Trolley5

גבר עומד על הרצפה, רגליים על רוחב הכתפיים, מעט כפוף אל תוך ברכיים. הנערה נעשית בתנוחה של סגנון כלבלב, משליכה את רגליו על השותף, ו מסתמך על ידיים ישרות. בתנוחה כזו, האיש עצמו מסדיר את המהירות את עוצמת התנועות, והשותף נשאר ליהנות ליהנות גירוי נקודות.

Tsarsky Throne6

הנערה צריכה לעמוד בתנוחה "ליבנה": לשכב על הגב ולקרע את הרצפה והגב התחתון, כאילו מתמתח למעלה. אדם חוזר לשותף על רגליים כפופות למחצה, מציג חבר ומתחיל חיכוך פעיל.

זווית יוצאת דופן של כניסה לחבר ותנוחה מינית תעזור לנערה להרגיש תחושות חדשות, ואם יש צורך, להגיע לגדל ולעזור להביא את האורגזמה. זה יהיה יותר נוח אם היא נופלת ליד המיטה ואת הגב שלו יתרחשו על החלק התחתון של הגב, כך הידיים כל הזמן לשמור על האגן ואת הרגליים על המשקל.

מודרני Amazonka7

האיש שוכב על המיטה, מתפשט רגליים לצד. השותף הופך בין רגליו, לוקח את הרגליים בידיו, מציג זין ומתחיל סקס פעיל. מתברר שינוי של תפקידים, הנערה עצמה יכולה להרגיש כמו גבר, מרגשת את מותניו באופן פעיל. להציע שותף לשנות תפקידים ולתת לו הזדמנות פשוט לשכב על המיטה עם רגליים גרושה נרחב בהחלט לתת תחושות חדשות הן. עמדה זו נחשבת לאחד התנוחות היפות ביותר במין.

Lover8

השותף שוכב על הגב ולוקח את רגליו לטיביה להרים אותם ולצרף לעצמך קרוב ככל האפשר. גברים נפתח נוף נהדר על הנערה הכנועה וגישה מלאה לתמרונים. בחדירה זו עמוק ככל האפשר, אפילו עם חבר קטן בתנוחה זו נוחה מגוון רחב של תחושות.

פורנו 9

הנערה נופלת על המיטה ונעה ממנה כך שהראש היה תלוי. גבר מתאים ומציג חבר בפיו, עמוק ככל האפשר, בעוד עצמו רוכן קדימה, מעלה את הירכיים של הנערה ומתחילה לעשות cunningus. תנוחה קשה, אבל התחושה של זה שווה לנסות פעם אחת.

סקס משעמם, משועמם עם שנים, יעזור לדלל את התנוחות המושחתות ביותר במין, ועל אוהדי אש, אנו ממליצים ללמוד את התנוחות הטובות ביותר עבור סקס קשה. למרות המורכבות והבלתי ודור, התחושות החדשות והשותפות הפתעה מובטחות. זה יכול להיות התחלה מצוינת של ניסויים מיניים.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

זוגות רבים מקיימים יחסי מין במספר תנוחות מועדפות, רק לסירוגין אותם. לעתים קרובות אין זמן לניסויים. ו לשווא מאוד! נסה את התנוחה המושחתת במין - הדרך הטובה ביותר למשוך את איכותו לרמה חדשה לגמרי.

Esquiters מוכן רוצה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד חסרי עניין ואבניים. עם זאת, זה לא צד אחד מוצק בעת עבודה.

בנוסף, תקבל את מגוון מאוד כי הוא חסר כל הרוב המכריע של קיטור. נסה תנוחה חדשה - זה קל לחלוטין. אין צורך להוציא כסף עבור צעצועי מין, שיטות אינטימיות חדשות. אל תפחד להתנסות עם מה שהוא! תאמין לי, התוצאה תפנה אותך נעימה.

Просмотров: 251 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Пятница, 29.03.2024