12:32
זרועות מלאות: תשע מועצות ראשיות על סקס לא מסוכן

סקס הוא בהכרח עיסוק נעים מאוד מעניין, אשר, אבל, נושאת התוצאות ניכרות. הריון, מחלות, פציעות פסיכולוגיות - לוויינים נאמנים, כפי שאנו מבטאים, סקס לא בטוח.

התוכן של המאמר

1 מה המשמעות של סקס לא מסוכן 2 למה זה עוקב 3 תשעה מועצות כמו סקס לא מסוכן

אפילו ממה שאתה כבר במערכת יחסים במשך זמן רב, זה לא שווה גם שימור. מה הם הקונדומים?הקונדום הגברי מוערך, איך כולם אומללים, פגז חזק, לעתים קרובות המורכבת של לטקס. הנוחות שלהם, זה הפך, זה עכשיו ניתן לרכוש על ידי קון למעשה של לפחות כמה גודל, אורך וטעם. במקרה של אלרגי לטקס, אתה צריך לרכוש אמצעי מניעה של פוליאוריתן.

מה שנראה ממוצע סקס לא מסוכן

מלבד בעיות פיזיולוגיות, היחס הבולט לבטיחות במהלך האינטימה הוא מאוד מאוד, בסופו של דבר, זה משפיע על המנוחה הרוחנית. יש צורך לומר כי בפרט, בלשון המעטה, זה נוגע נשים שעבורן התפיסה היא טומנת בחובה הריון או הפלה. בכל מקרה, המחזור והגוף מופרעים כך לדבר.

מה צריך להיחשב תחת מין לא מסוכן:

סקס אוראלי עם הקדמה של אמצעי מניעה (קונדום רגיל או מפיות מיוחדות). סקס נרתיקי עם מבוא קונדום. סקס אחורי עם קונדום זכר או ליידי.

למה זה עוזב 2

STDs, הידוע גם בשם זיהומים מועברים מינית (STD) להיכנס לגוף במהלך, כמו רבים באים לידי ביטוי, סקס נרתיקי, אוראלי או אחורי או, כמו הכל ברור, קשר אינטימי קרוב. כמעט כל אלה מועברים מיד באמצעות מים ביו, כגון: זרע, דם או חומר סיכה נרתיקית. כדי להעביר נוזלים, מספיק טיפות זוג!

זה חל על שיאו של מין, איברי המין יושארו שאין כמוהו!כן כן, שלא שמע על ויאגרה מופלאה ואפרודישיה.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילויות פסיכולוגיות. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אשר ידגיש את המצב יעשה חברה מצוינת.

כמעט כל התרופות עבור potency אינם נחוצים ועדיין לא צריך לא צריך, אבל האינטרס הוא מאוד מסיבי.אין דבר, כמה שיותר הצומת, התרגלנו לקרוא, מעורפל בבדיקת הסמים המרגשים, אבל זה לא שווה abuseing עם בדיקות כאלה.

הבעיה היא שאתה לא יכול לראות כל הסימפטומים של זיהום מתפתח, ואת הדרך היחידה לגלות בו בטוח היא אם יש לך STD או לא, הוא נסקר. ואולי אפילו לא צריך ברזל, אבל כמה זמן זה ילך?

9 עצות בטיחות האדם 9

בחירה אמצעי מניעה;

קונדומים לתת, כפי שכולם יודעים, את ההגנה הטובה ביותר במחיר סביר מן std, לא מאפשר זרע, דם ונוזלים אחרים כדי להיכנס לגוף, בסופו של דבר, לעורר זיהום. סקס לא מסוכן, אבל לא הגדרה מדויקת למדי, כמו קונדומים, אם כי זה הפך את הדרך הטובה ביותר להגן, לא מבטיח 100% אבטחה. יש סיכון של נזק מכני או כוח עליון. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

עם מין נרתיקי, אחורי, אוראלי, אתה בהחלט צריך להשתמש בקונדום. זו לא המלצה, אלא החובה לכל מי, בסופו של דבר, יהיה לוודא לשמור על בריאותם שלהם. ואכן, העובדה היא כי STD אינו קשוב באה לידי ביטוי בבירור, ואת החוויות הקבועות של התפיסה הבלתי הולמת יהיה מאוד מזיק בביטחון זוג, אבל נדבר על הכל בסדר!בהגדרת "מין בלתי צפוי" אין שום דבר מסובך. ב- Medezin, זה כמה מאיתנו התרגלו לקריאה, יחסי מין עם ההקדמה, כפי שכולם יודעים, שיטות הגנה שונות על מנת לצמצם את הסיכון למחלות שנראים מינית, ככל שיש לנו זמן לדבר, ידוע תחת קיצור של STD.

הקונדום שלדסקי נראה כמו קונדום גיוס מ פוליאוריטן, אבל מיועד לינה בנרתיק. הקונדום של הגברת הוא גם מעוקם בשפע מלאכותי, איך כולם נמס, חומר סיכה, אבל בניגוד לקונדום זכר יש גודל אוניברסלי.

בטיחות במהלך יחסי מין ללא חדירה (ללא חדירה לא אומר שאי אפשר להידבק);

במקום שאתה חושב כי סקס ללא חדירה הוא ערבות של 100%, כמו הכל ברור, לא מסוכנים יחסי מין, לא למהר. ההגנה הטובה ביותר מן std היא כתב ויתור, אבל זה צעד מוגדר מאוד, לא?

כל מניפולציה, למשל, אוננות משותפת צריכה להתבצע רק עם איך הידיים מתבטאות, ידיים לא מתוכננות. זה לא יהיה מיותר כדי לשמור על חבילות בקרבת מקום של מפיות. גם בזהירות, נראה כך שאין נוזלים ביו על האצבעות שלך, אשר אתה יכול לעשות זיהום.סקס לא מסוכן הוא מניעה מוחלטת של situios כאשר הזרע או סיכה נופל על קרום רירית - הנרתיק, החור האחורי וכל תחומי העור עם כיבים, שריטות ופצעים. זה גם אומר שאתה צריך להימנע מגזרי איטרלי מאשר אתה לא משוכנע של שותף.מאה אחוז לפחות כפי שהוא יכול סוף סוף לקבל SPP. יותר סיכון, כמובן, צעירים, אשר, על פי הסטטיסטיקה, אהבה לחוות זה נראה רגשות חדים.

סמים מרגשים (גם שווה להשתמש בזהירות);

זה כרוך בהתמכרות או hyperaction שבו רק רופא מוסמך יכול להתמודד.

מבחר של צעצועי מין;

כשמדובר לקנות, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקריאה, ציוד intima נוסף, שאלות עשויות להיראות יותר. זה ברור לכולם כי זה אפשרי, בסופו של דבר, להשתמש ויברטור אחד זוג? או שאתה צריך לקחת כמה מאיתנו משמש לקריאה, צעצועים בודדים? האם אתה גם צריך להשתמש באמצעי מניעה? ו T.ד '. על ידי הרשימה.

תשובות זכות זמן רב.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. לעתים קרובות מאוד, הקונים הם צעירים מוצלחים, זה שהם שרוצים להסתכל נוחים בחגיגה, הליכה ישירות עם יד עם אישה בהירה. זה להרוויח מספיק כדי לכסות לחלוטין את עצמם עם כל הדרוש.

במקום שאתה בטוחים שותף ואת המודעות שלך, אז באומץ לרכוש צעצוע מין לשניים. אבל זכור כי ויברטור צריך להסתכל ביסודיות - לשטוף לפני ואחרי השימוש, כדי לאחסן כראוי לשטוף בתיאום עם ביאור סוג של חומר.

בנוסף, עדיף לשים את זה בעדינות, לשים קונדום צעצוע לא להשתמש במכולת איסוף, ומאוחר יותר, כפי שכולם מובנים, סקס נרתיקי. במקרה זה, את הסיכון של העברת חיידקים מהמעי ב השופכה, וזה כרוך דלקת וריפוי ארוך.

היגיינה לפני ואחרי;

אחד הכללים הראשונים שמבינים הכל מתחיל איך אנחנו רגילים לקרוא, חיי מין הוא המשמעות של היגיינה. בנות לציית לכללים אלה הם בדרך כלל קל יותר בשל המאפיינים של הפיזיולוגיה. באופן כללי, גבירות, כפי שהוטל להביע, הרבה יותר אנשים לבלות זמן במקלחת. יש לציין כי ולכן לא לבלבל אם לדבר כדי לשלוח שותף איך אנשים משמשים להביע, חדר אמבטיה מלפנים ואחרי סקס.

שוטפים עקרוניים, כמו הכל ברור, מים חמים של איברי איבריינים ולשטוף את האבק מן הגוף שנצברו על ידי היום. לאחר שביעות רצון רבים, יש לנקות יחסי מין על ידי העור מזיעה והפרשות אפשריות.

דיון במחלות אפשריות;

מהו הדרך להיראות לא מסוכנת בכל מין? באופן טבעי, משיחה. אל תפחדו להתחיל את הנושא של מחלות מין עם שותף. אז אתה יכול ללמוד יותר על השני, ואולי, יחד השולח על איך להגיע, שוב ושוב לבדוק בריאות אינטימית.

אבל לא ללחוץ על חבר הנפש עם תלות והאשמות סבירות. ברור לכולם שהבטיחות שווה לאמון, אל תשכח!

ולא שותף שיחה לא נעימה (עדיף לחלום על יחסי מין איתו);

מצב כזה סביר להניח כי בקשה לדון בנושא של מחלות, השותף הופך להיות מאוד אגרסיבי, לא אכפת כלל. מה לעשות במצב זה?

בכל מקרה, אתה פשוט צריך לקחת את הבריאות שלך ואת הרווחה. לכן, במקום Khahal מסרב, בסופו של דבר, לבדוק את STD ואינו אומר בכלל בנושא זה, להתחיל שריפת גשרים. להסביר את המחצית השנייה שאתה לא מתכנן סוף סוף להסתכן טוב יותר בלי סקס מאשר בסכנה מתמדת. זה יכול להיות כי תלמד הרבה על היחסים.

דיון retrowets;

כאמור, סקס לא מסוכן הוא לא רק על פיזיולוגיה, טוב, הרווחה הפסיכולוגית של כל המשתתפים ביחסים אינטימיים.

בסופו של דבר, לבנות אמון, לפני שותפי קרבה מסוימים צריכים לתאר כראוי את גבולות המותר. זה ברור מאוד, תגיד לי מה המין הוא בדיוק לא מקובל להקשיב את המשאלה של החצי השני על זה. את הביטוי "עכשיו תהיה הפתעה" יכול ונשמע מעניין, אבל התוצאה היא בכלל לא סביר.

דיון בפנטזיה.

בסופו של דבר, לא לשכוח לדון פנטזיה. ואולי אפילו לא צריך לקרוא את זה כאשר אתה מודע לארצון מוסתר של השותף, אשר הוא רוצה לשים את זה בעדינות, ליישם, אתה לא סביר להיות, באופן כללי, חווה חוסר אמון של החצי השני במהלך סקס.

ספר לנו גם על הפנטזיות שלך ולבסוף הניסוי על בסיס אחד המוצע.

למעשה, סקס לא מסוכן הוא קל ממה שאתה והשותף שלך מספיק, איך כולם אומללים, מבוגרים ואחראי. מכיר את זה יותר, כמו בראשות PT, אנחנו יכולים רק לזכור איך הביטוי המפורסם של שנות ה -70: "תעשה אהבה, לא את המלחמה," אבל טוב יותר עם קונדומים!

Просмотров: 212 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Суббота, 20.04.2024