עם הגיל, אנו משתנים באופן בלתי נמנע. ורק אחד נשאר ללא שינוי - הרצון ליהנות תענוגות ארוטיים. אבל עם הזמן, סקס בלתי נמנע עובר מטמורפוזה. זה הופך להיות רגוע יותר, ואין עוד תחושות מרגשות כי הנוער כל כך רווי.

התוכן של המאמר

1 בר קיימא זִקפָּה 2 מוקדם שפיכה (PE) 3 המורכבות S תהליך החדירה 4 לקבל רע סמים 5 טמפרטורה טמפרטורה

אמנם כדי לקבל הנאה, אין צורך לחפש בכל פעם מעצמך ושותפים של סקס קסום. היום נדבר על דרכים לשפר את איכות המין לגברים. הידע של תכונות אלה יהיה מוזר עבור השותף שלהם.

יציב איפוק

לאחר 45-50 שנים התהליך זקפה היא איטית יותר, וזה הופך להיות לא כל כך אמין כמו בצעירותו. פנטזיה ארוטית לבדה אינה מספיקה. לפעמים הפתעה לא נעימה עלול לקרות בגלל גורם מסיח פשוט - למשל, פתאומי שיחת טלפון קטעה את חוק מיני.

עם זאת, בבגרות זה נורמלי למדי. לא להפחיד את עצמך במילה "אימפוטנציה" בגלל תקרית חד פעמית: חרדה רק מחמירה את המצב. כן, וא ... Читать дальше »

Просмотров: 4380 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 12.07.2022 | Комментарии (0)

גברים מגיעים למועדון הרצועה לא רק כדי לצפות יפה ballerinas יפהפיות, רבים הם אווירה חשובה של המוסד. יש כל כך הרבה תשומת לב לאדם שלך כי האורחים לא יגיעו לשום מקום. נציג הרצפה החזק נראה כי מרגיש פופולרי בקרב נשים, כי כל חשפנית ינסה ככל האפשר כדי לספק את האורח כדי לקבל עצות נוספות או סדר עבור שירות נוסף.

רקדנים מתחילים מאוד קשה להבין מה אתה צריך לעשות כדי למשוך את תשומת הלב של האורח. כמה פשוט אבל יעיל מאוד טכניקות עזרה עם כל מבקר כדי לקבל לפחות כמה חשבונות.

איש קשר חזותי

זה אמור להיות מסוגל לעשות כל רקדנית. בסוף הריקוד, אתה צריך לנסות לתפוס את העיניים שלך מבט של אחד האורחים ולשמור על קשר חזותי לפחות 10-15 שניות. זה לא דורש כמעט כל מאמץ מן החשפנית, אבל המבקר מיד מתחיל להרגיש מיוחד ולהניח כי הילדה תציג אהדה כלפיו. זה חייב להיות נבדק כמה פעמים, כמובן, עם גברים שונים.

לאחר הנאום, אתה צריך להתחיל לעקוף את השולחנות אלה "מזל". הם עדיין יהיו מכה, ואז זה יהיה מרוצה לרצות אותך עם זוג פריך. ... Читать дальше »

Просмотров: 2272 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 12.07.2022 | Комментарии (0)

סקרים רבים שנערכו בארבע השנים האחרונות מראים: אחד הגברות העיקריות של תלונות מין הן חוסר הקדמה. מיידן הם אומללים העובדה שגברים ממהרים מאוד במעשיהם, וממשיכים "הראשי חלקים »יחסי מין מוקדם מאוד.

התוכן של המאמר

1 טמפורלי מסגרות והעדפות בינוניות עוד 2 מחקר אחד 3 שימושי adviсe

מסיבה זו, sexologists לייעץ לשלם משחק מקדים יותר. אחד מעבודות המחקר, חוץ מזה, הראה: ככל שהאדם משלם "היכרות" חלק במין, יותר מכשירי חשמל מקבל והוא עצמו.

בסקר שנערך על ידי מכון שיקגו, אחת של שלוש מאות 50 שתיים חבר 'ה בני 50 שבע עד שמונים 5 שנים. התברר כי אלה שהתאמנו הרבה זמן פרלוד, קיבל מספר פרסים: אנו מניחים כי נתונים אלה הבטיחו לקורא שלנו. אז בסופו של דבר אנו נראה כמה עצות הדרושות המסייעות לעשות טוב יותר חלק של סקס.

שותפים יכולים להראות לחבר חבר, לנשק, מאוחר יותר ... Читать дальше »

Просмотров: 3485 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 12.07.2022 | Комментарии (0)

Приветствую Вас, Гость!
Пятница, 03.05.2024